Øyvind L. Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 UTEN TVIL!! hehe... men nå merker jeg at bakdekkene trenger en liten avbalansering ^^ hehe... Det er et av problemene som dukker opp når man setter på veldig stive foringer.. Felgene må være trill runde uten hopp eller kast. Man kjenner hver minste ubalanse.. Det vet jeg alt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Har sannsynligvis en liten pakke til deg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 breitling: ja jeg vet... kikket litt på bilder av ditt arbeid under research til når jeg skulle fikse mitt takk for det øyving... ja, uten tvil! hehe... du! polering på torsdag eller fredag? halvard... konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 øyving... ja, uten tvil! hehe... du! polering på torsdag eller fredag? Bilen er ikke klar til polering enda så jeg må ha det til gode en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 å ja, stemmer det! den er jo litt, ehm, defekt for tia ^^ svineinfluensa var det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 da var nye svingarmsforinger i typen powerflex mottatt ^^ vurderer å ut å bytte asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 å ja, stemmer det! den er jo litt, ehm, defekt for tia ^^ svineinfluensa var det ikke? Ja, et snev av svineinfluensa, men den blir garantert frisk og i bedre form enn den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 hehe det er jo ikke værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 og til de som mener jeg ikke kjører noe mye! kjørte just tur-retur strømstad pluss at jeg brukte bilen litt der... altså jeg kjørte vel 70-80 mil tilsammen ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 hehe.. Det er good.. Kjørte bmwen rundt 120 mil den helga vi var på skogen med ccn.. Den har godt av slike turer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 ja, langkjøring har aldri gjort noe skade ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 da har jeg fått meguiars g220 DA maskin, 2 cuttingputer, 2 finishing og jeg har bestilt 3 polishing pads... har også fått scratchX 2.0 og miracle dryer... bestilte også Swissvax Leather Care Kit nå, så da får jeg vel den til uka ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 da var også powerflex svingarmsforinger montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 nå som du har teken på og bytte svingarms foringer, bytter du mine au eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 går fort med riktig verktøy kan sikkert hjelpe hvis du må bytte bare avtal time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå