///Mysild Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 hmmm... men er det paste leler flytende du brukte i 26? skal nok oppgradere voksen til nesteår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 hmmm... men er det paste leler flytende du brukte i 26?skal nok oppgradere voksen til nesteår Brukte Paste.......jeg liker egentlig best når voksen ser ut som "voks" og ikke flyter utover som en dårlig hårgele kjøpt på Europris Har bestandig fått best resultat når voksen ikke er flytende syns jeg selv, uten å kunne bevise det på noen måte, så er mulig det bare er i mitt eget hode Du vil ikke angre når du går fra Megs til CG når det gjelder voksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 blir nok en SWISSVAX voks hvis jeg først skal ha noe... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Hørt mye bra om Swisswax, men har ikke prøvd den ennå Tror jeg har en boks stående, må vel kanskje gå ut å prøve da.....må bare vente til kong alkohyl er ute av systemet.......hodepine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Pønsker du på å fjerne AE også? Jaja.. hehe.. Vekk med xenon, laker felgene sølv, fjern toning på ruter og blinklys og vips så er du i originalklassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 nja, litt pga jeg er lei av at ting ryker, og og litt pga at "alle" har det når... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 AE og tåkelys er bare så 2007. Vanlige nærlys ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 word !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 AE og tåkelys er bare så 2007. Vanlige nærlys ftw! vanlig nærlys er jo så enda mer oppbrukt, type forrige århundre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 nja, litt pga jeg er lei av at ting ryker, og og litt pga at "alle" har det når... Har du sovi lite i sommer eller? DU kjører rundt i en E36 coupe som er Diamantsvart, med Contour felger og M-tech med GT-vingen og en potte med skråstilt stuss.. Åsså er du lei av ting alle har!? Det var dagens.. Når det kommer til AE, er det fortsatt mye finere enn guloransje parklys på bare ene lykta, så her er det ikke snakke om hva "alle" har, men hva som faktisk er penest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 føler bare at jeg må få til noe ingen andre har... joa, hvite felger og helsort bil resten, er ikke vanlig, men det blir for anonymt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 hmmm... vurderer nye baklykter... noen meninger om disse? tenkte å evt sote det røde, og ha det hvitt oppe... http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E36-coupe-smo ... 286.c0.m14 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-99-BM ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 ihvertfall kjøp de første der. de andre så ikke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 ihvertfall kjøp de første der.de andre så ikke ut! når det nederste på de nederste er lakket helt sort, vil jeg tro de bli kule! tror du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 ta heller å få sota dine egene.. det tror jeg hadde vært bedre.. med helt svarte og helt hvite blink på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå