///Mysild Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 min ble importert i 2000, så da regner jeg med det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Hjelper ikke det. Er krav til blinklys på sidene. Men er jo bare å lime på et og si det ikke virker Får vel bare 1er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Mitt defekte ryggelys resulterte i 1'er feil, noe man slipper å etterkontrollere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 man kan si at pæra er gåen, og det er da en 1er feil, hvis man blir tatt på det 1er feil er altså at det må bli fikset til neste pkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 ja, enig i den, MEN, hvis noen slipper igjennom, så skal nok jeg også klare det Min ble importert i 2001, og har siden da ikke hatt noen problemer med eu Helt horete system.. skal klistre på to jævler av noen varsellamper på skjermen.. så skal vi se hvem som har blinklys ved neste kontroll (juni). Ingen som klager på at de ikke ser blinkinga mi i trafikken. Og ingen vet helt hva som er lov og ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 haha ja, gjør det hehe... gjerne en oransj gul sirkel på hver speile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 ... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 nei får ikke svar fra de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Merkelig :\ Kanskje du har blitt lurt?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 har jo kontoen til de som har pærene da... så bare å snakke med paypal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Ja, det burde du jo gjøre da. Om de har sluttet og svare også. Det er jo noe drit. Fått noe dato for lakkering eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 næ tar det når det kommer... blir vel rett etter påske tenker jeg ;-9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Ja, jeg må finne lakkerer jeg :\ Bah! Fikk beskjed i går fra lakkereren, at det ikke ble tid til bilen min, pga mye greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 huff da jaja.... flere folk der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Ja skal høre litt i morgen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå