Olelink Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 jamenforsvartesatanihelvete! la nå meg polere min bil samme faen hvor mye eller lite jeg kjører den, uansett gammel eller ny lakk! Ikke vær så nærtagen Sondre Lurer på om jeg blir nødt til å finne en måte å få overtalt deg til å overhale lakken på min også gitt Gratis da selfølgelig Funnet ut noe mer om du får fri fra jobben til Våler ? er ikke det... hehe ja, hehe... kommer du ned, og jeg får en prøvetur, er det en avtale hehe... men tommy er nok flinkere enn meg, så tror vi kunne kjørt bort til han sammen ja, det var det da... har hengt opp lapp, men vi har ikke fått de nye listene enda, så ser jo mørkt ut Haha, hadde du bodd tvers over gata hadde vi hatt en avtale Men det koster jo snart like mye å kjøre tur retur Verdal-Kristiansand at det er billigere å betale en som driver med lakkbehandling for å gjøre det (vet jeg overdrev nå Hehe, hadde jeg vært Tommy og sett to tullinger (reffererer da til oss) i e36 komme kjørende hadde jeg låst døra å slukt lyset Hm, du får ta en runde blandt kolegaene dine med "katta i shrek"-øyne og noen øyedråper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 hahah ja,det var det...nei, tommy har alltid åpen port tror jeg... hehe... ja, får satse på fri, har noen ferieuker tilgode... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 hahah ja,det var det...nei, tommy har alltid åpen port tror jeg... hehe...ja, får satse på fri, har noen ferieuker tilgode... Da satser vi på fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Må få kommet deg til Våler Men tar du på deg poleringsjobb, sånn helt seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Det er jo bare kos å polere bil! Hvorfor ikke gjøre det selv heller? Kjøp noen produkter selv, og lær deg å gjøre det selv. Det er jo like mye pleie for sjelen som pleie for bilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Mulig det, aldri gjort det før. Må uansett få noen til å lære meg det for jeg har 0 peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 skal hennover til grimstad fra mandag av, kan jo alltis stå å se på deg jobbe, og rettlede hehe... muligens ta med maskinen også, da det går fortere... mye riper på bilen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Learning by doing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 jamenforsvartesatanihelvete! la nå meg polere min bil samme faen hvor mye eller lite jeg kjører den, uansett gammel eller ny lakk! ikke så sint nå sondre lenge skal man egentlig vente før man polerer ny lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 jamenforsvartesatanihelvete! la nå meg polere min bil samme faen hvor mye eller lite jeg kjører den, uansett gammel eller ny lakk! Ikke vær så nærtagen Sondre Lurer på om jeg blir nødt til å finne en måte å få overtalt deg til å overhale lakken på min også gitt Gratis da selfølgelig Funnet ut noe mer om du får fri fra jobben til Våler ? er ikke det... hehe ja, hehe... kommer du ned, og jeg får en prøvetur, er det en avtale hehe... men tommy er nok flinkere enn meg, så tror vi kunne kjørt bort til han sammen ja, det var det da... har hengt opp lapp, men vi har ikke fått de nye listene enda, så ser jo mørkt ut Haha, hadde du bodd tvers over gata hadde vi hatt en avtale Men det koster jo snart like mye å kjøre tur retur Verdal-Kristiansand at det er billigere å betale en som driver med lakkbehandling for å gjøre det (vet jeg overdrev nå Hehe, hadde jeg vært Tommy og sett to tullinger (reffererer da til oss) i e36 komme kjørende hadde jeg låst døra å slukt lyset Hm, du får ta en runde blandt kolegaene dine med "katta i shrek"-øyne og noen øyedråper Verdal, da holder du vel til i nærheten av SCANDICSHINE, å der er det vel verd å legge igjen noen lapper på en professionell bilpleie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Må få kommet deg til Våler Men tar du på deg poleringsjobb, sånn helt seriøst? Det er jo bare kos å polere bil! Hvorfor ikke gjøre det selv heller? Kjøp noen produkter selv, og lær deg å gjøre det selv. Det er jo like mye pleie for sjelen som pleie for bilen hehe Enig der. bruk heller pengene du ville brukt på å få det gjort te å kjøpe produkter selv og gjør det selv. er ikke noen mester selv. men merker det blir bedre og bedre hver gang. pga jeg prøver meg fram kjøper produkter mer en jeg kjøper ting te bilen så å si. blir ikke noe bra hvis man ikke prøver seg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 skal hennover til grimstad fra mandag av, kan jo alltis stå å se på deg jobbe, og rettlede hehe... muligens ta med maskinen også, da det går fortere... mye riper på bilen forresten? Har gått igjennom en maskinvask eller hundre for mye den lakken her ja Derfor e vil ha en med peiling til å se på d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 jamenforsvartesatanihelvete! la nå meg polere min bil samme faen hvor mye eller lite jeg kjører den, uansett gammel eller ny lakk! Ikke vær så nærtagen Sondre Lurer på om jeg blir nødt til å finne en måte å få overtalt deg til å overhale lakken på min også gitt Gratis da selfølgelig Funnet ut noe mer om du får fri fra jobben til Våler ? er ikke det... hehe ja, hehe... kommer du ned, og jeg får en prøvetur, er det en avtale hehe... men tommy er nok flinkere enn meg, så tror vi kunne kjørt bort til han sammen ja, det var det da... har hengt opp lapp, men vi har ikke fått de nye listene enda, så ser jo mørkt ut Haha, hadde du bodd tvers over gata hadde vi hatt en avtale Men det koster jo snart like mye å kjøre tur retur Verdal-Kristiansand at det er billigere å betale en som driver med lakkbehandling for å gjøre det (vet jeg overdrev nå Hehe, hadde jeg vært Tommy og sett to tullinger (reffererer da til oss) i e36 komme kjørende hadde jeg låst døra å slukt lyset Hm, du får ta en runde blandt kolegaene dine med "katta i shrek"-øyne og noen øyedråper Verdal, da holder du vel til i nærheten av SCANDICSHINE, å der er det vel verd å legge igjen noen lapper på en professionell bilpleie. Stemmer det Tommy, de holder til 350m fra der jeg bor Har vært der ett par ganger allerede, kjøpt litt utstyr samt at vi hadde lokalt bmw treff der med mange timer demo av utstyr samt at vi nå har 10% rabatt på både utstyr og arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Grattis med dagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå