///Mysild Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 ad|os, jo sier noe der carl,hehe...er ikke sinna helst 6 uker før manvasker bilen, da kanman også vokse den... men noen sier at man kan peise på med en gang... litt skurring på det der lars89, vi skal velalltis kunne ordne noe hehe takk for det cise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 aha. greit og vente litt også så lakken for herda litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 helst 6 uker før manvasker bilen, da kanman også vokse den... men noen sier at man kan peise på med en gang... litt skurring på det der Har også hørt at man ikke skal polere før etter rundt en mnd da man skal la lakken få herde skikkelig. Vasking er noe annet, men er nok ikke så lurt å stå med høytrykksspyler rett på nylakkert lakk. Angående voks er det vel ikke noen fare å legge på litt. Voks er pustende, er det ikke!?!?!? BTW: Grattis me dagen Sondre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 helst 6 uker før manvasker bilen, da kanman også vokse den... men noen sier at man kan peise på med en gang... litt skurring på det der Har også hørt at man ikke skal polere før etter rundt en mnd da man skal la lakken få herde skikkelig. Vasking er noe annet, men er nok ikke så lurt å stå med høytrykksspyler rett på nylakkert lakk. Angående voks er det vel ikke noen fare å legge på litt. Voks er pustende, er det ikke!?!?!? BTW: Grattis me dagen Sondre! Nå blir det litt "å slenge seg på" for min del.. Men Carnauba voks er pustende.. Grunnen til at du ikke skal polere/vokse er enkel. Du stenger inne løsemidler/kjemikalier som skal ut.. Når disse ikke kommer ut, snur de vandringen og går innover.. Da løser de opp feste etterhvertt, åsså er sjansen stor for at det flasser av.. Dette er værst på plastikkdeler visstnok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Gratulerer med dagen, unge mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 takk for det halvard og thomas ja, jeg ventet vel 4 uker før jeg gjorde noe... spylte den med vann og slikt, eller var det lite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Sitter å tar meg en bursdagsmuffins for Sondre.. Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 takk for det halvard og thomas ja, jeg ventet vel 4 uker før jeg gjorde noe... spylte den med vann og slikt, eller var det lite... jeg hadde jo nylakka bil og den ble jo nesten ikke spylt en gang de første ukene. ble heller ikke polert før ett halvt år etter. gratis med dagen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 takk for det gutter ja, første polering var vel egentlig i anledning concoursen 08... så det tok vel ca 5 uker for jeg "polerte" var tech waxen jeg brukte da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Gratulerer med dagen småen, har fruen gitt deg noe bilpleie i gave?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Gratulerer med dagen småen, har fruen gitt deg noe bilpleie i gave?? haha takk... skal ut å knipse bilde av gavene fra ho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Gratulerer med dagen Fine "hjelpemidler" du har fått der Men sårvask?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 takk hehe... ja, bortsett fra at den rullegreia kommer ikke under bilen alene eigang, hehe...så bilen må kraftig opp før jeg kan rulle under foran hehe hahah ja, klarer ikke å jobbe på bilen uten å kutte meg... nå har just et sår grodd ferdig, og tommeltuppen min holder på å gro nå... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Skikkelige menn bruker ikke plaster! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Gratulerer så mye Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå