Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

ad|os, jo sier noe der ;-)

carl,hehe...er ikke sinna :-) helst 6 uker før manvasker bilen, da kanman også vokse den... men noen sier at man kan peise på med en gang... litt skurring på det der :-s

lars89, vi skal velalltis kunne ordne noe ;-) hehe

takk for det cise :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

helst 6 uker før manvasker bilen, da kanman også vokse den... men noen sier at man kan peise på med en gang... litt skurring på det der :-s

Har også hørt at man ikke skal polere før etter rundt en mnd da man skal la lakken få herde skikkelig. Vasking er noe annet, men er nok ikke så lurt å stå med høytrykksspyler rett på nylakkert lakk.

Angående voks er det vel ikke noen fare å legge på litt. Voks er pustende, er det ikke!?!?!?

BTW: Grattis me dagen Sondre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helst 6 uker før manvasker bilen, da kanman også vokse den... men noen sier at man kan peise på med en gang... litt skurring på det der :-s

Har også hørt at man ikke skal polere før etter rundt en mnd da man skal la lakken få herde skikkelig. Vasking er noe annet, men er nok ikke så lurt å stå med høytrykksspyler rett på nylakkert lakk.

Angående voks er det vel ikke noen fare å legge på litt. Voks er pustende, er det ikke!?!?!?

BTW: Grattis me dagen Sondre!

Nå blir det litt "å slenge seg på" for min del.. Men Carnauba voks er pustende..

Grunnen til at du ikke skal polere/vokse er enkel. Du stenger inne løsemidler/kjemikalier som skal ut.. Når disse ikke kommer ut, snur de vandringen og går innover.. Da løser de opp feste etterhvertt, åsså er sjansen stor for at det flasser av.. Dette er værst på plastikkdeler visstnok.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det halvard og thomas :-D

ja, jeg ventet vel 4 uker før jeg gjorde noe... spylte den med vann og slikt, eller var det lite...

jeg hadde jo nylakka bil og den ble jo nesten ikke spylt en gang de første ukene. ble heller ikke polert før ett halvt år etter.

gratis med dagen da :happybday::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :-)

hehe... ja, bortsett fra at den rullegreia kommer ikke under bilen alene eigang, hehe...så bilen må kraftig opp før jeg kan rulle under foran :-P hehe

hahah :-D ja, klarer ikke å jobbe på bilen uten å kutte meg... nå har just et sår grodd ferdig, og tommeltuppen min holder på å gro nå... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...