///Mysild Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 SATAN så bra bilde det siste du la ut! takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Ny ting ? Hva er det du har gjort med det siste bildet du la ut? Så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 da er de nye bakasjelokkdemperene sendt fra usa... måtte ha nye da bakluka har blitt noe tung i det siste... De koster 221 kr pr stk hos KOED...hva måtte du gi for de fra USA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 250 med frakt noe nytt ja chris, vent å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Baklykter sikkert .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Nehehei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Jeg vet hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 baklykter blir vinterprosjekt thomas hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Jeg får gratulere med dagen en smule på etterskudd Fikk det ikke med meg da det skjedde. Jeg satser på at du har kjøpt grønne neonlys, det hadde vært prikken under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 takk for det skal under bilen, men det er lilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Jeg vet hva det er xd2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 jeg har jo forsåvidt skrevet det i rabies sin tråd og en tråd i teknisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Du er så hemmelighetsfull, Sondre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Du er så hemmelighetsfull, Sondre... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 da har bilen fått nytt oljefilter... var ikke så galt, men greit å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå