Olelink Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 http://images.bimmers.no/files/q2ijbrnsifdlrguzvc27.jpg Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Er du klar for Våler nå da? Eller vil du heller stå og lage pølsemenyer neste helg? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Er du klar for Våler nå da? Eller vil du heller stå og lage pølsemenyer neste helg? =) Skulle arrangert en bimmerskolonne med matpause innom denne bensinstasjonen på en jobbehelg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 blir nok ikke noe våler på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 blir nok ikke noe våler på meg Was, das its nich möglich Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 ingen som vil jobbe for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Skulle arrangert en bimmerskolonne med matpause innom denne bensinstasjonen på en jobbehelg Lol! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Skulle arrangert en bimmerskolonne med matpause innom denne bensinstasjonen på en jobbehelg Lol! Syns jaggu meg jeg også.. Tømt den faens pølsedisken og deretter klaga noe sinnsykt fordi den var tom.. Og deretter skulle vi stått ut alle mann med en pølse hver og studert denna bilen som aldri kommer på noe treff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Skulle arrangert en bimmerskolonne med matpause innom denne bensinstasjonen på en jobbehelg Lol! bare å komme er alltid klar for å snakke bil... er jo ikek mye annet jeg gjør der egentlig ^^ haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Skulle arrangert en bimmerskolonne med matpause innom denne bensinstasjonen på en jobbehelg Lol! Syns jaggu meg jeg også.. Tømt den faens pølsedisken og deretter klaga noe sinnsykt fordi den var tom.. Og deretter skulle vi stått ut alle mann med en pølse hver og studert denna bilen som aldri kommer på noe treff.. hehe... skjer ikke... wiener har vi alltis nok av hehe... ja, bare å komme innom... men somsagt, bilen trives best i garasjen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 da har jeg fått en felg som jeg tenkte å enten henge hageslangen elelr kompressorslangen på... må bare se hvor den egner seg best hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Hehe, syk du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Hehe, syk du. tar det som et kompliment... hehe... åssen felg er det? noen som vet... ligner på en e90 m3 felg på bildene jeg googler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Ja det ligner på split spoke m felgene som kom på e6* og E9* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Det ser slik ut ja. Mener de heter M Double Spoke Style 135 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå