Olelink Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hehe, det gjelder å være der det skjer. Og ikke minst, sinke sjefen i arbeidet ved å stikke av med verktøyet hans Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Du får nøye deg med å se vraket mitt i stedetfor da... En mager trøst vel å merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Du får nøye deg med å se vraket mitt i stedetfor da... En mager trøst vel å merke Hehe, blir du der begge dagene? Ser ut til at vi (om vi i det hele tatt kommer) bare kommer på søndag siden Jon må jobbe på Lørdag. btw, koster det noe å komme inn på treffet? står ikke noe om det i treff-tråden på bmwccn sine sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Tror det var snakk om 300kr for en dag (inkl utstilling og familiekjøring), og 500kr for to dager. Var noe mer for en annen type kjøring etter hva jeg forstod, men skal ikke kjøre på bane uansett så er ikke noe å tenke på for meg. Blir mest sannsynlig bare på lørdag, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Tror det var snakk om 300kr for en dag (inkl utstilling og familiekjøring), og 500kr for to dager. Var noe mer for en annen type kjøring etter hva jeg forstod, men skal ikke kjøre på bane uansett så er ikke noe å tenke på for meg.Blir mest sannsynlig bare på lørdag, Ok, 300 per pers eller per bil? Tror du det blir mye folk der på søndag da? Vi gidder ikke kjøre nedover om det blir lite folk, er for langt å kjøre til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Sikkert pr bil!? Men usikker. Har ikke vært der før så vet ikke så mye om akkurat det... Har nesten 500km dit selv, så er et lite stykke for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Sikkert pr bil!? Men usikker. Har ikke vært der før så vet ikke så mye om akkurat det...Har nesten 500km dit selv, så er et lite stykke for meg også Ok, lenge enn oss det gitt, har 47-48 mil vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Søndag er det mer kjøring, og ofte litt mindre folk.. Mange som bare skal stille ut som drar hjem søndagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Søndag er det mer kjøring, og ofte litt mindre folk.. Mange som bare skal stille ut som drar hjem søndagen.. Du da Kevin, skal du dit lørdag, søndag eller begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Little bit of both.. Slik ståa ser ut i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 oh jesus krist! im in love! hehe... begynte å montere, satte meg 4 timer til å hive på foran, men etterhvert som jeg satt meg ned, og oppdaget at jeg kunne stille i det vide og det breie, og brukte vel 3 timer på å somle med til å stramme fjærer og prøvemontere... av og på, frem og tilbake, så måtte jeg bli ferdig, da jeg skulel på jobb klokka 3 gnudde fjærene sammen, og senket så mye jeg klarte der og da... og det ble stivt, fytti helv*** å hard og humpete det ble å kjøre.. kjente alt, og var nesten litt "skuffa"... dunkelyder kom det også, fra begge sider... så måtte jeg prøve å skru i går etter obb, for å få vekk dunkelydene, heldigvis oppdaget jeg at camberjusterinsskruene ikke satt stramt nok, så den hadde flytta seg til max negativ så da var det opp med hjulet og sette de på mitten igjen... så nå i kveld måtte jeg få "myket opp" bilen igjen, og jeg skrudde alt ned, og styrte og herjet og ballerte, så måtte jeg finne litt halvgod senk som jeg tok sånn i full fart... ble nokså fornøyd... skrudde fjærene tildels har, men har endel til å gå på merker jeg... kjørte på minste trykk i demper, men måtte hive det opp på 30 av 36 slik at det ble noe tess men alt i alt var jeg fornøyd med dem foran... skal senke mer, og space ut etc etterhvert, men akkurat nå har jeg 8 cm på fronten, ja riktig 8 CM så jeg får bytte bak, og finjustere neste helg... men det ble bra hard nå så bittegranne bilder... skal ta en shoot når jeg får justert riktig, byttet bak, og alt er klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Sexy! Ikke en cm for lavt Men nå må du egentlig ha noen andre felger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Sexy! Ikke en cm for lavt Men nå må du egentlig ha noen andre felger.... i know hehe... ja, bare å donere noe til meg, tar gladelig imot men ja... har tenkt på nye felger LEEENGE, men vet liksom ikke hvilke som jeg mener kan passe... må ha noe som skiller seg litt ut, slikt at den ikke bare er "nok" en e36 m-tech... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Er vanskelig å finne noen som skiller seg ut(på en pen måte) og iallefall om de skal passe på bilen uten å måtte valse etc.. Selv liker jeg vel best 5 eiket kantfelger... Eller hva med acs? type3 el noe sånt...(tror jeg de heter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 se der ja.. rigtig høyde:P skulle ønske jeg hadde felger med rett et så jeg og kunne ha senket helt flatt uten at hjula går i buene i sving.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå