///Mysild Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 er i grimstad... og bilen er hjemme i garasjen... dårlig med bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Hva betalte du for disse D2 coiloverene og hvor kjøpte du dem? Går det an å eventuelt kun kjøpe de til framme noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 kjøpte de fra USA... kom på 7200,- om du kun kan kjøpe foran vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 da var bakfjærer og dempere også montert... dette blir bra... skal knipse bilder om noen uker, da jeg har MYE å gjøre for tia... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Du har tid til å montere dempere og fjører, men ikke ta et raskt bilde? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 skal jeg først ta bilde, skal det gjøres ordentlig vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Vask> megs 3-step> QD> kjør til passende location> ta 170 bilder> kjør hjem> vask igjen> bruk 14 timer i photoshop> post bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 skal jeg først ta bilde, skal det gjøres ordentlig vettu! Sikkert bra nok til å legge de ut på Bimmers likevel.. Trenger ikke være "kalender-bilder" hver gang.. Hve eneste gang du legger ut ett slik bilde, øker du forventningspresset til deg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 ca sånn ja ^^ hehe... vil legge fram senken på best mulig måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 blir ikke noen bilder før jeg får den neste oppgraderingen av utseende på bilen hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Vask> megs 3-step> QD> kjør til passende location> ta 170 bilder> kjør hjem> vask igjen> bruk 14 timer i photoshop> post bilde haha...du leste tankene mine! Kom igjen! Få se et skittent bilde med coilovere... De nye mod´en har sikkert med lykter og gjøre.. Enten vekk med angeleyes eller soting bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Hehe, jeg får kanskje ta en tur opp til ham å snikfotografere litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Mangler noen bilder på første sida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Hehe, jeg får kanskje ta en tur opp til ham å snikfotografere litt porten er låst, og jeg er i grimstad hehe... men ja, må vente på litt mer gule trær, for å få litt fargespill i bildene mine... de fleste jeg tar er mørke, grå, hvite etc... må prøve med litt farger, selv om jeg mener bilen ikke hører hjemme der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Mangler noen bilder på første sida? sier du det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå