Omnislash Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Cmon! Gi oss et kjapt bilde av senken i helhet med profil! Hater å vente:P Må gjøre opp en mening ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 får se om jeg rekker noe på torsdag... men somsagt, vil helst ha den siste modden på plass før jeg tar bilder heeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 får se om jeg rekker noe på torsdag... men somsagt, vil helst ha den siste modden på plass før jeg tar bilder heeh Ser den! Hva er det som tar opp din tid så mye nå i sen-høsten a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 konte eksamener hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 da kommer det snart noe mer gøy også... ikke noe som ksal på bilen, men hjelper til med å holde den ren hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 da kommer det snart noe mer gøy også... ikke noe som ksal på bilen, men hjelper til med å holde den ren hehe *blush* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Hmmm, lurer på hva det er for noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Hmmm, lurer på hva det er for noe hehe... hysj hysj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Adios sprikende over panseret?hmm...hvorfor har du egentlig ikke sorte baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Det hadde du nok likt wicky Men nei, det er nok mer spennende enn som så haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Har du vært i moss med denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Jeg kan ikke huske å ha sett bilen hans i Moss:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Har du vært i moss med denne bilen? Går den ikke kun tur/retur YX da? dvs på de dagene det er opphold, ikke så mye sol at det falmer lakken og ikke for mye vind som virvler opp støv i veibanen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Har du vært i moss med denne bilen? i sommer ja... kjørte ut av, og ventet på båten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Nå ligger pakken på posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå