///Mysild Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 nja, er nå helst ho som følger med meg da... og ikke motsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 nja, er nå helst ho som følger med meg da... og ikke motsatt... haha,tøff her som ho ikke ser normalt så er vel mannfolka svake for kvinnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 nja, kommer an på men i bunn og grunn er det vel alltid kvinnene som bestemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Et lite vinterbilde... vet bilen er skitten, men har stått stille i 2 uker nå, så kom det mye snø i går, så vask blir det ikke... tror jeg bytter til vinterdekk i dag, må bruke bilen litt av og til, er det mer snø enn dere ser i gården, nytter det ikke kjøre uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 har fått en stor glipe på panseret på den ene sia, aldri vært så stor før men men...må vel demontere fronten i vinter uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Har jeg nevnt at jeg hater deg i det siste Tror nesten jeg må ha meg en coupé eller cab med justerbart når kjærringa får seg lappen og egen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 hehe "hyggelig" å høre ^^ ja, bare å få handla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg er jo en hyggelig fyr vettu Blir nok ikke aktuellt med noen ny bil foreløpig da. Har jo nettopp handla sedanen, så vil ha det litt moro med den først. Og neste gang jeg handler har jeg vel blitt så gammal at jeg går for en volvo stasjonsvogn med anti alt som er morsomt elektronikk, stålfelger og skiboks på taket... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 tøft bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 ja, du får leve litt med den hehe... takk for det dirty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Tøft bilde som alltid Må få tatt et sånt av min au. Bare få på vinterhjul først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 takk for det hehe... ja, ikke noe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 har fått en stor glipe på panseret på den ene sia, aldri vært så stor før... ÅNEI! Går vel i graven med denne bilen du Må få på noen skikkelige hjul på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Rå pen den coupe,n din ja helt perfekt utvendig etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 har fått en stor glipe på panseret på den ene sia, aldri vært så stor før... ÅNEI! Går vel i graven med denne bilen du Må få på noen skikkelige hjul på denne bilen hehe... alltid like hyggelig å få svar fra deg! ja, bare gi meg penger, så kjøper jeg gjerne nye! takk for det bmwkizn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå