Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
da har vannpumpe og reim gått til helsikke... så da må dette skaffes... godt jeg har mye penger nå etter jul :-s

Har ikke den vært halvveis defekt i ukevis nå? :roll:

Bruker du bilen for tida eller? Min er jo skamhøy i forhold og er jo totalt ubrukelig på vinteren. Setter seg fast på flatmark :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som kommer meg fra med Bmw som bruksbil her?

Greit nok min er orginal, men jeg har de billigste vinterdekka penger kan skaffe. Alikevel kommer jeg meg fram stort sett der jeg vil..

Dog skal det sies at den ikke er senka og har orginalfangere overalt... :P

Nei, du får nok plukke av all plasten Lars. ;)

Og Sondre: Fortsett med de pene bildene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 er faktisk overaskende gode biler på vinterføre. Ikke noen problemer med fremkommeligheten, selv med 70/40 senk ;)

Jeg fant bensinfilterdekselet mitt i snøen etter å ha undervurdert en brøytekant utenfor p-plassen min her om dagen, og varmedekslene til eksosen ser litt voldtatt ut for tiden, men ellers funker bilen som bare juling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, han holder den dritpen ved å la den stå i skitten i garasjen og ikke gidde å ta rusten som kom for et år siden :lol::wink:

Har forresten ny bakplate til deg! Mye hardere skum enn på min, men hvis du ikke vil ha den, tar jeg den lett selv :twisted:

hmm,ble ikke denne hellakkert for et år siden?

er ikke rart den begynner å ruste igjen når det blir lakket oppå rusten i hjulbuene og bilen blir kjørt ca 1 mil på saltet hovedvei med bart metall før den skulle til lakkerer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, men de sprederane og blinkersa må du vel ha handla på kebabtuning.no vell.

tøff bøsje som det der fortjener noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...