///Mysild Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 syntes ikke DTM r så galt jeg... de bøyer ikke så mye som mangeandre men ja, har vært inne på tanken... to runde det ene litt lenger enn det andre vil bli fint... (to ovale rør som remus har liker jeg ikke ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Det finnes mange som har mye mer bøy enn de du har, ingen tvil om det nei Synes det ser penest ut med to "rør", og ikke slik som mine som er litt tykke og avrunda i enden. Altså finest med M3-look... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 da har vannpumpe og reim gått til helsikke... så da må dette skaffes... godt jeg har mye penger nå etter jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Dette er uten tvil en av de peneste e36 som ruller på veier verden over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Dette er uten tvil en av de peneste e36 som ruller på veier verden over Tusen takk for det Hyggelig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 da har vannpumpe og reim gått til helsikke... så da må dette skaffes... godt jeg har mye penger nå etter jul Har ikke den vært halvveis defekt i ukevis nå? Bruker du bilen for tida eller? Min er jo skamhøy i forhold og er jo totalt ubrukelig på vinteren. Setter seg fast på flatmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Er det bare meg som kommer meg fra med Bmw som bruksbil her? Greit nok min er orginal, men jeg har de billigste vinterdekka penger kan skaffe. Alikevel kommer jeg meg fram stort sett der jeg vil.. Dog skal det sies at den ikke er senka og har orginalfangere overalt... Nei, du får nok plukke av all plasten Lars. Og Sondre: Fortsett med de pene bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 kommer fram, er god på glatta selv om bakdekka er blankslitte nesten og mangler alle pigger... kjører bare nå jeg må takk for det AJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 E36 er faktisk overaskende gode biler på vinterføre. Ikke noen problemer med fremkommeligheten, selv med 70/40 senk Jeg fant bensinfilterdekselet mitt i snøen etter å ha undervurdert en brøytekant utenfor p-plassen min her om dagen, og varmedekslene til eksosen ser litt voldtatt ut for tiden, men ellers funker bilen som bare juling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpwr Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Hehe, han holder den dritpen ved å la den stå i skitten i garasjen og ikke gidde å ta rusten som kom for et år siden Har forresten ny bakplate til deg! Mye hardere skum enn på min, men hvis du ikke vil ha den, tar jeg den lett selv hmm,ble ikke denne hellakkert for et år siden? er ikke rart den begynner å ruste igjen når det blir lakket oppå rusten i hjulbuene og bilen blir kjørt ca 1 mil på saltet hovedvei med bart metall før den skulle til lakkerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 hehe... lakkerer som ikke har gjort sitt... men men... får nok orden på det ^^ heeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Fin bil, men de sprederane og blinkersa må du vel ha handla på kebabtuning.no vell. tøff bøsje som det der fortjener noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 De sprederne og blinkerne er originale som er tona med diamantsort lakk tilsatt masse klarlakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 lakket de selv, så sånn er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Slo deg på målstreken der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå