Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

driver du å drukner sorgene over eks'n i alkohol eller? siste 3 sidene snakker du ikke om annet enn alkohol prioriteringer :lol:

Tror heller det er at gutten skal ta igjen for det tapte hehe :P

Enig med at lm fra Gs er kjipe felger, men får man tak i 8,5 og 9,5" felger blir det plutselig noe helt annet, men koster også så og si det dobbelte av gs sine... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg likte tanken på kawagrønne felger på bilen din. Det hadde rett og slett vært steintøft!

Tjaaaaaa.... Noen får gi meg en PS av det,så kan jeg jo vurdere det... men måtte vært på et sett reservefelger ;-)

driver du å drukner sorgene over eks'n i alkohol eller? siste 3 sidene snakker du ikke om annet enn alkohol prioriteringer :lol:

Tror heller det er at gutten skal ta igjen for det tapte hehe :P

Enig med at lm fra Gs er kjipe felger, men får man tak i 8,5 og 9,5" felger blir det plutselig noe helt annet, men koster også så og si det dobbelte av gs sine... ;)

Spot on hos Sladjan!! hehe :-P Den eksen ble det ikke sørga mye over ass...

var vel 3 uker, så var jeg kommet på bedre tanker... nå er det bare mye som skal utforskes før jeg skal finne meg ei ny bmw jente ;-) hehe

Jeg bøyer meg i støvet for den hellige * sniffer grus* :D

Denne er definitivt min når jeg vinner i lotto til helgen :D

1 stk utrolig nydelig bmw!!! :D Godt å se :D

Hehehe :-) takk for det :-) Ja, vi får jo se om det blir noe bil og gevinst på deg :-P men vinner du bare 50 kroner i lotto, må du nok åpne lommeboka litt mer! hehe :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen fått en ny chip :-)

flyttet turtallet 500rpm og den er litt mer tilpasset 98 oktan...

var ikke store forskjellene å hyle ut etter, men litt mer drag (eller gjevnt drag) langt nede og slipper de nykkingene som jeg merker alle 6er motorer har...

så for 4-500 kroner skal jeg si meg meget fornøyd... enkel jobb også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nykkingene har jeg merket hos meg også. Irriterende i grunn.

hva ligger sperra på den no da? 7250 ? ser min går helt opp til 6750 men er m52 motor, usikker på om m50 er samme.

500kr er vell en kompis pris eller ? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, må ikke lodde... åpnet boksen på toppen, fjernet en liten låsesplint, løftet den øvre delen av ecuen og brukte et skrujern til å presse den over noen klemmer, fjernet en holder på chippen, dro den ut, satt inn den nye, og satt alt sammen igjen... tar deg vel 15 minutter fra du tar av strømmen :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...