eeikenes Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Jeg tror faktiskt kawa, fargen kunne vært litt kul på felgene, og ikke minst anderledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Du har ikke link til personen du kjøpte chip'en av da? kanskje jeg kan få fatt i en til Is'en min også Og jeg må si, synest de hvit felgene er spot on, tror ikke grønne hadde gjort seg på en helsvart bil. Men hvem vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 http://viewitem.eim.ebay.no/Performance_Chip_Tuning_BMW_E36_318iis_8V16V_11bhp/270587239699/item Han er har jeg snakka med lenge når det gjelder chip og han har visst chip til en god del forskjellige modeller. ///Mysild: Ville ikke gått for grønne felger blir vel en skikkelig sjokk farge fra svart også plutselig grønt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 kosaisan: Det er han jeg kjøpte chip fra jeg er VELDIG fornøyd med chipen... den store motorbremsen som pleier å være er også borte, så nå slipper jeg at bilen "vil stoppe" når jeg kjører på lavt turtall i lave gir... hehe nei, felgene blir nok hvite, om ikke plutselig de er svarte heeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Venter spent på chip til bilen selv nå håper noe resultater . Helt svarte felger? Kan jo bli tøft hvis det ikke blir for mye svart da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Hvor lang tid tok det fra du bestillte chip'en til du satt med den i hånden? Skal på bilferie snart, så hvis den kommer fram før jeg drar så blir det kanskje en sånn chip på meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Tengte at jeg skulle prøve meg med svarte felger jeg Dårlig mod men men.. Oo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 det tok ca 7 dager... for jeg kjøpte den seff på et teit tidspunkt så den kom på mandag liksom... men den kom på postkontoret på lørdag... så tok vel 6 dager fra jeg trykket buy it now, til den var på postkontoret nå har jeg også bytta et bremserør og byttet all bremsevæske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Da har bilen fått en ny chip flyttet turtallet 500rpm og den er litt mer tilpasset 98 oktan... var ikke store forskjellene å hyle ut etter, men litt mer drag (eller gjevnt drag) langt nede og slipper de nykkingene som jeg merker alle 6er motorer har... så for 4-500 kroner skal jeg si meg meget fornøyd... enkel jobb også... nykkinger? hva slags nykkinger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 når du speeder så drar bilen med bittesmå nykk... det er noe jeg har kjent i alle bmwer nesten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 hehe ok, det er vel på M50TU motorer med singel vanos som vrir på 3500rpm og 5200rpm som du mener... disse blir ikke merkbare etter chipping? kutter den ut vridningen av kammen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 jeg har bare m50 jeg vettu... nei, det er ikke noe vridning som jeg merker... det er bare litt ugjevnt momenttrykk liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 denne "nappinga" dere kjenner, er det på lavt turtall i fart ? f.eks når du bare ligger og holder 60 ? har slik "napping" på m3´n min også er veeldig irriterende :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Om dere merker at bilen rykker, kan dere kanskje sjekke belgen fra luftmengdemåler og til motoren om den har sprekker, eller liknende. Har sett dette på flere BMW'en i området her(sikkert dårlig og gammel gummi), og har selv erfart hvor jævlig irriterende det er når den er sprukket! Min var vel strengt tatt delt hele veien rundt, så bilen var ikke kjørbar, men ei lita sprekke kan vel skape noen små rykk og napp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 nei, det er ikke slik nykking... kjører man i 3 gir på 1000 omdreininger og tar pedalen i bånn, drar bilen noen ganger, litt sterkere, visse plasser i registeret... det er ikke mye man kjenner den, men sålenge veien er helt rett og man holder konstant flat pedal, kjenner man de bittesmå... det er egentlig ikke noe å klage over... men de er iaf vekke nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå