jørgenh Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Bilen var litt for lav for sandbanken der ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Takk takk men har jo vært nokså lik i 2 år nå hehe bare den har kommet mye nærmere bakken Det utgjør jo endel da joa, men er nå bare snakk om 2 cm foran hehe og hæ? sandbanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Bilen var litt for lav for sandbanken der ser jeg gjerne utdyp denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Så du hadde subba nedi med siden på fangeren forran bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 åja, haha... det er på vanlig vei det hehe subbet overraskende lite på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Da har jeg bestilt greenstuff klosser, nytt spesial luftfilter og varmeskjold til dette (noe alla gt skjoldet) polert inni dørene nå, skal til å shine litt i motorrommet... har også vasket den grundig innvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Ja den gikk jo bedre en alle m3ene som kjørte der så han må jo ha satsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Ja den gikk jo bedre en alle m3ene som kjørte der så han må jo ha satsa det der har vi diskutert kim! den hadde like stor avstand hele tia... ta deg en tur på revebanen du... mest overrasket over søreng igrunn... som tok igjen den ene m3en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 M3'ene drar gjerne først i fra når det blir litt aks og høy fart, og det går vel ikke så fort på en gokart-bane. Men det interessante er.. blir det noen slitasje på greenstuff-klossene den 11. eller 12.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Er nok bare understell som har noen funksjon der ja det er fristende! og jeg prøver å få ordna noe, men det er konfirmasjon som jeg ikke klarer å sno meg unna tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Er nok bare understell som har noen funksjon der ja det er fristende! og jeg prøver å få ordna noe, men det er konfirmasjon som jeg ikke klarer å sno meg unna tror jeg hehe fyrer bare. men vis det nok bare er understellet skal jeg selge m3n og kjøpe en 316 med gromt understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Er nok bare understell som har noen funksjon der ja det er fristende! og jeg prøver å få ordna noe, men det er konfirmasjon som jeg ikke klarer å sno meg unna tror jeg hehe fyrer bare. men vis det nok bare er understellet skal jeg selge m3n og kjøpe en 316 med gromt understell på Revebanen ville jeg nok hatt 1.8is og kasta ut det meste hehe... da kunne det gått fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Revebanen er en miniputtbane...bli med til Våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Må i konf doktor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 neste side ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå