///Mysild Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 stemmer mest for hvitt til svart men er ikke sikker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 er det svart hvitt bil eller? fineste med vanlige fargene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 har du enda ikke skjønt det? men jeg skal ikke ha de vanlige fargene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Sondre har du peiling på hvor jeg kan få kjøpt carbon bmw emblemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 gs bildeler har vel? hvis ikke så er det masse på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Ingen av de emblemene, få tak i et hvitt nurburgringklistremerke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Sondre har du peiling på hvor jeg kan få kjøpt carbon bmw emblemer? ebay Ingen av de emblemene, få tak i et hvitt nurburgringklistremerke Var ikke hva jeg kan ha istedenfor mitt spørsmål gikk ut på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Det hadde sett bedre ut i mine øyne men.. Your choice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Da har du tydeligvis aldri eid en bil med stor motor spliff da tar du jo feil atilis. det finnes mange svingete små veier det ikke hjelper mye og ha stor motor på som man helt fint klarer og ha det gøy på med mindre motorer Du har heller ikke eid bil med litt stor motor ser jeg. Går jo bare fortere på de veiene da Og til han andre karen som pratet om noen skogsveier og greier. Hvor ofte kjører man på skogsveier liksom. Kjøper jo patrol eller pajero til slikt! Førstebilen min var en 320 coupe med m-tech og div. Alikevell gikk den søppel etter en måned.. Men så som så. Liker man symaskiner liker man symaskiner Og svingene i norge blir aldri så brå og krappe og gud bedre vet hva til at noen i verden får følelsen av at en 320 går litt bra. For i det du kommer ut av svingen frem til neste sving merker du at det er symaskin med engang;P og at du mangler rundt 150 hk og noen få nm til dere kan si hva dere vil men vent og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Da har du tydeligvis aldri eid en bil med stor motor spliff da tar du jo feil atilis. det finnes mange svingete små veier det ikke hjelper mye og ha stor motor på som man helt fint klarer og ha det gøy på med mindre motorer Du har heller ikke eid bil med litt stor motor ser jeg. Går jo bare fortere på de veiene da Og til han andre karen som pratet om noen skogsveier og greier. Hvor ofte kjører man på skogsveier liksom. Kjøper jo patrol eller pajero til slikt! Førstebilen min var en 320 coupe med m-tech og div. Alikevell gikk den søppel etter en måned.. Men så som så. Liker man symaskiner liker man symaskiner Og svingene i norge blir aldri så brå og krappe og gud bedre vet hva til at noen i verden får følelsen av at en 320 går litt bra. For i det du kommer ut av svingen frem til neste sving merker du at det er symaskin med engang;P og at du mangler rundt 150 hk og noen få nm til dere kan si hva dere vil men vent og se jo jeg har hatt bil med stor motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Det hadde sett bedre ut i mine øyne men.. Your choice ja, får ha det litt og se alt må prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Da har du tydeligvis aldri eid en bil med stor motor spliff da tar du jo feil atilis. det finnes mange svingete smÃ¥ veier det ikke hjelper mye og ha stor motor pÃ¥ som man helt fint klarer og ha det gøy pÃ¥ med mindre motorer Du har heller ikke eid bil med litt stor motor ser jeg. GÃ¥r jo bare fortere pÃ¥ de veiene da Og til han andre karen som pratet om noen skogsveier og greier. Hvor ofte kjører man pÃ¥ skogsveier liksom. Kjøper jo patrol eller pajero til slikt! Førstebilen min var en 320 coupe med m-tech og div. Alikevell gikk den søppel etter en mÃ¥ned.. Men sÃ¥ som sÃ¥. Liker man symaskiner liker man symaskiner Og svingene i norge blir aldri sÃ¥ brÃ¥ og krappe og gud bedre vet hva til at noen i verden fÃ¥r følelsen av at en 320 gÃ¥r litt bra. For i det du kommer ut av svingen frem til neste sving merker du at det er symaskin med engang;P og at du mangler rundt 150 hk og noen fÃ¥ nm til dere kan si hva dere vil men vent og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 ja, jeg vet den ikke er vasket, ja, jeg vet bakdekkene er større en framdekkene. ja, jeg vet jeg må senke litt mer bak, ja, klisteret skal vekk, ja, jeg vet alt dere vil si, piss og vås, ditt og datt, men jeg har bare ikke tid til noe lenger men her er et par kjappe bilder, bare så dere vet den fortsatt lever... skulle egentlig ikke være med, men det ble bare sånn [/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Ser fortsatt bra ut dette, Sondre Men du trenger nye hjul mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 sponser du med penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå