Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har du tydeligvis aldri eid en bil med stor motor spliff :roll:

da tar du jo feil atilis. det finnes mange svingete små veier det ikke hjelper mye og ha stor motor på som man helt fint klarer og ha det gøy på med mindre motorer

Du har heller ikke eid bil med litt stor motor ser jeg. Går jo bare fortere på de veiene da :) Og til han andre karen som pratet om noen skogsveier og greier. Hvor ofte kjører man på skogsveier liksom. Kjøper jo patrol eller pajero til slikt! Førstebilen min var en 320 coupe med m-tech og div. Alikevell gikk den søppel etter en måned.. Men så som så. Liker man symaskiner liker man symaskiner :) Og svingene i norge blir aldri så brå og krappe og gud bedre vet hva til at noen i verden får følelsen av at en 320 går litt bra. For i det du kommer ut av svingen frem til neste sving merker du at det er symaskin med engang;P og at du mangler rundt 150 hk og noen få nm til :P dere kan si hva dere vil men vent og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tar du jo feil atilis. det finnes mange svingete små veier det ikke hjelper mye og ha stor motor på som man helt fint klarer og ha det gøy på med mindre motorer

Du har heller ikke eid bil med litt stor motor ser jeg. Går jo bare fortere på de veiene da :) Og til han andre karen som pratet om noen skogsveier og greier. Hvor ofte kjører man på skogsveier liksom. Kjøper jo patrol eller pajero til slikt! Førstebilen min var en 320 coupe med m-tech og div. Alikevell gikk den søppel etter en måned.. Men så som så. Liker man symaskiner liker man symaskiner :) Og svingene i norge blir aldri så brå og krappe og gud bedre vet hva til at noen i verden får følelsen av at en 320 går litt bra. For i det du kommer ut av svingen frem til neste sving merker du at det er symaskin med engang;P og at du mangler rundt 150 hk og noen få nm til :P dere kan si hva dere vil men vent og se :)

jo jeg har hatt bil med stor motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg vet den ikke er vasket, ja, jeg vet bakdekkene er større en framdekkene. ja, jeg vet jeg må senke litt mer bak, ja, klisteret skal vekk, ja, jeg vet alt dere vil si, piss og vås, ditt og datt, men jeg har bare ikke tid til noe lenger :-P men her er et par kjappe bilder, bare så dere vet den fortsatt lever... ;-)

dygh8nbwg0n7m9hcyqj5.jpg

wqb8158hfxixh72adroy.jpg

efejk30a97mma5so39p6.jpg

skulle egentlig ikke være med, men det ble bare sånn :-P

oy5hurlcoec0zwsebawq.jpg[/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...