joachim sørlie Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Høy som ett fjell bak jo Er den lav i rumpa da ser det jo ut som man kjører med lik i bagasjen har jeg hørt.. Blir nok bra når du får på de nye felga tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Enig i den Sørlie, men den er nok 1.5-2cm for høy bak Blir nok å kjøre uten øyelokk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Heilt fantastisk fin bil! må være mange med nakkesleng dær du bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Heilt fantastisk fin bil! må være mange med nakkesleng dær du bor Takk! Hehehe. Jeg kjører så sjeldent, så det er ingen som ser den Er mest for min egen moro jeg har den i garasjen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Bilen ble plutselig 10x grommere uten de trøtte øyelokka, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Bilen ble plutselig 10x grommere uten de trøtte øyelokka, hehe Har sittet å ventet på svar fra deg igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Hehe, har ikke hatt nett et par dager, så har ikke fått vært innom her noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Aha! Dårlige nyheter... Pga mye jobbing og arbeid her hjemme blirn ok bilen stående en stund... Har endel ting jeg må gjøre først Kommer tilbake med updates når jeg får gjort litt ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 God nyhet!! Har funnet ut at felgene er smidde Alle 4 faktisk Så da er de vel verdt litt mer, og jeg tror jeg har gjort et kupp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Er ikke alle M5 felgene til E34 smidd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Smidd vs støpt. http://www.devinder.com/misc/tstars/tstars.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Er ikke alle M5 felgene til E34 smidd? Som du ser av linken under det du skrev, nei men små gleder er alltid gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Dette blir bra mysild! Gleder meg til å se bilen med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Ja, håper det blir kult Må se om ikke jeg får pusset dem litt i helga, og så venter vel et sett fra gasoline på meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Ka du har smurt inn bilen med?XD den va blank!! Photoshop? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå