Astri Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Steike så rått!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 det der var langt over mine forventninger, og du har gjort et HELT riktig fargevalg på felgene. En av de peneste E36 jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 takk må jo dra den helt ut, når jeg først er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Den ble strøken nå ja;) Helt nydelig! Å ble faktisk veldig bra med hvite felger... Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 takk vegard hyggelig å høre var veldig skeptisk ei stund på felgene, men viste seg å bli meget bra syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Felgene ser litt Sierra ut, ble en voldsom kontrast.. Ellers veldig pen e36, med rett høyde ikke minst. Hadde du bytta felger med den røde, så hadde det vært perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 sierra faktisk? kontrasten skulle være der, ville ikke ha vanlige sølv... håper det er fargen du snakker om, siden dette er orginale BMW felger!? hehe... men ellers takk (tror jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 nå ble den deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 strøken bil, utrolig pen e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Har blinklysa fremme noen funksjon i det hele tatt nå? Kunne du prøvd å få fanga det på bilde i så fall? Har lenge fundert på å gjøre det samme selv, men siden bilen min er importert har jeg ikke blinkers på sidene. Og blinklys er igrunn en kjekk funksjon til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Det blinker fortsatt oransje, så burde være lovlig. Kanskje ikke like synlig i dagslys som før, men blinker... Jeg må kanskje få tatt bilde av det siden han er for inkompetent med kamera selv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Ble bra dette og hvite felger er ikke feil heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Si fra om du kjenner noen som selger Contour-felger Mysild. Du er tydeligvis i "miljøet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 "inthe" hadde noen til salgs for noe uker siden hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå