Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig pen E36! M-tech og svart kler omtrent en vilken som helst bmw, og når det er så gjennomført som dette blir det lekkert!

Og Ad|os, tror du må vise meg noen tips med kameraet hvis vi treffes på neste stavangertreff ;)

tusen takk :-)

jeg prøver også å lære litt smått, men han stiller og trykker på så mye rart... hehe...

vi kom vel opp i nesten 180 bilder? og 10-15 var brukende, og dette var mange ;-) hehe¨

Tøffe bilder :)

ikke tøft motiv? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

///Mysild:

Var ikke mer enn 3-4 som jeg synes var skikkelig gode, og resten er ok. Men var rimelig mange bilder som var greie nok sånn i forhold til tidsforbruk på photoshooten. Er kanskje bare kresen :lol:

Sandersen:

Er gøy ja, men så mye å sette seg inn i! Heldigvis lærer man litt hele tiden, og jo mer man bruker det jo tryggere blir man på det...

anders87:

Hvis han skal komme seg inn til garasjen hjemme kan ikke bilen bli mye lavere, så tviler sterkt på at det blir mer senking enn det allerede er hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahhah :-)

tror ikke de senker mer, men er dempere som har bedre "arbeidområde" med lav bil... demperene er kortere slik at jeg har mere å gå på ;-) lurte på om når jeg først hadde alt av, om jeg skulle ta av en halv ring :-)

og takk for varmende ord forresten :-)

og ad|os, hmmm... ja, det vet vi jo at du er :-P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke handla B ennå :)

Er jo alltid sånn at nye dempere/fjærer er litt høye, men synker når de får satt seg :)

stemmer :-) men spørr deg her også får å ikke ødelegge tråden din, men åssen lakket du kalipperene dine? og fikk du noe på skivene? gjør det noe liksom?

og hvilken farge... hmmm...

Tøffe bilder :)
ikke tøft motiv? :cry:

Selvfølgelig 8)

hehe :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, rusta vil alltid komme tilbake med mindre du glass/sandblåser kalipperne før lakkering. Men det er ubetydelig.

Bruk en stålbørste, børst nøye til du ikke ser ruststøvet lenger. Så bare sprayer du på et tynt lag, max 2 lag. Om du får litt lakk på skivene eller klossene, gjør ikke det noe da dette slites vekk etter litt kjøring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B8 senker ikke mer enn f.eks B6, men de er betraktelig stivere og tåler senkefjærer i motsetning til B6.

B10 da? Jeg har slikt b10 powerkit med fjærer og dempere. Syntes iallefall det er ganske stivt, i overkant stivt med tanke på komfort.

Ang om bilen hever seg.. Jeg syntes iallefall ikke at min bil er spesielt lav til å være senket 70mm foran. Ser biler med 60senk som virker like lav el lavere..(på bilder iallefall) Har hatt settet siden juli/august ifjor og det har ikke "satt seg" slik som folk sier at senkefjærer ofte gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...