///Mysild Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 ja, men så får du en steinsprut, og kjører fort, så blaffrer alt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Syntes lykene er tøffe som de er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 enormt pen E36 du har likte alt du har gjort med den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 enormt pen E36 du har likte alt du har gjort med den... tusen takk setter pris på slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 liker bilen din ja, men digger dissa angel eyes lysa dine, er det bare løse ringer man får kjøpt av dissa, eller veit du om man får kjøpt komplette lys? jeg har inpro angel eyes selv, men 3 av ringa har slutta helt og lyse, ser heller ikke ut som at ringa mine er løse så dem sitter nok fast i glasset på et vis :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 thanks det er løse ringer som skal legges inn i de orginale frontlampene... jeg kjøpte mine på www.xenonkungen.se, men det er de samme som selges på norvatio til venstre her --> reoe han som heter steffen på forumet her kjøpte noen med slike ringer som var i noen lamper... men vet ikke helt hvordan det ble... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 Riktig fargevalg på både lakk og felg, men hadde vært enda bedre uten lyktelister! Men overall, good looking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 takk ja, har vært i vurderinga det der... men er redd for hvordan AE kommer til å se ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 noen orginal lykter har jeg jo ikke da :/, skulle gjerne hatt sånne lykter som komplett lykte sats! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 du får PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Sondre er din venn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Sondre er din venn! haha manges i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Hehe ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Kjøpt og betalt Er forresten mulig å kjøpe komplette orginale lykter med ringer hos umnitza.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå