///Mysild Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 lol! haha ja, eller kjøpe de samme på ebay til halve prisen!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Tror det var denne bilen jeg så på mandag, hvis den sto på en bensinstasjon rett før Kristiansand? Så utrolig bra ut. Kjøpte kanskje pølse av deg? He he. Glemte å fylle bensin da. Var på vei fra Stavanger for å se på en M3 i Kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Helt utrulig strøken e36!! Er det i like god stand teknisk som utsende tilsier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 nope... var nok ikke min da hehe... da stod den i garasjen... men hvis du tenker på søndag, så kan det stemme så en sort e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Vent nå litt, det var lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Helt utrulig strøken e36!! Er det i like god stand teknisk som utsende tilsier? bruker kanskje 1 dl olje på 3 måneder, alt funker, ingen tikking det eneste er vel at jeg mangler deler av dørtrekket på passasjer døra... hehe... så svaret er, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Vent nå litt, det var lørdag da kan det stemme ja hei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Skjønner enda ikke hvorfor refkeltoren til fjernlysa dine ikke glinser opp inne i lykta når du sier de ikke er lakkert men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 ? nå er jeg ikke med... har jo sotet linsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Ja linsene skjønner jeg, det er de til nærlys, men reflektoren rundt pæra til fjernlyset tenker jeg på Skinner jo i chromet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Ah, nå skjønner jeg, du mener det indre glasset, de 2 runde glassene i hver lykt? Trodde du mente bare selve linsa, og linsa er jo bare på nærlyset... men skjønner nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 gratulerer haha... nei da... bra hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Hehe, så det ikke helt før jeg åpnet lykta.. er vanligvis ikke så "slow" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 hadde jeg også sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 holder på å bytte dempere og lakke skiver og kalipere nå... x-brace er også montert bare bak igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå