///Mysild Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 men gikk av med døden hehe... og siden du er så nysgjerrig vegard, har bestilt senkeskåler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Gikk ikke så bra når du tok den av altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 jo, men den var så dårlig lakkert, ikke brukt grunning elelr noe av han kødden, så jeg blåste alt av med blåsepistol, og da var det ned på fiberene, og så når det skulle pusses, måtte det sparkles, og det gadd jeg ikke hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Stemmer Like greit å kjøpe ny da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 jepp liker nye deler... gøy å få pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 da var flere deler bestilt må få senket bilen mer, på med takforlenger, ny frontrute, og nye dekk i 235/40 utførelse... en god polering, og litt småplukk som må fikses, så er jeg nesten klar for sommersesongen var vel mye tips her da ? Hehe Den der har jeg oversett:p Var jo vel mye tips der så Senkeskåler ja, det blir bra... Gleder meg til jeg får senkesettet mitt også. Nye deler er alltid gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 hehe ja, blir flott det blir nok å kappe en kvart ring i tilleg kan jeg tenkte for å få den HELT ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Hvordan blir det å kappe en halv eller en kvart ring? Da vil jo ikke fjæren ligge i fjærskålen slik som den skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 jupp går an å vri fjærskålen uavhengig av av demperen vettu kan vri det du orker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 hm..oppe ja.. *tenke tenke* Jo kanskje det funker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 jepp hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 hehe, det gjør det:p Hvor mye senk har du når du har fått på skåla og kappa fjæra da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Er visst blitt sånn lowtech justerbart understell dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 hahah... blir jo 70 med skålen, så tar jeg vel 5-10mm med ring kapp... så er jeg fornøyd så spacer jeg ut dekkene litt, så blir det bra vettu vetu justerbart nedover hehe... men må se, skal jo ned litt på dekkprofil også, så må jo ikke blir for lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Hehe, 80mm sånn ca ja;) Begynner å bli lavt nok da!!! Men blir jo rått da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå