marararius Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Kan hvertfall drite i å få på splitterne igjen! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Tror jeg ville latt vær å kappe fjærene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 ja, få se åssen det blir med senkeskålene i førsteomgang men 70-75 bør jo holde og i hvertfall når jeg i tillegg går ned til 40 profil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 hehe...mye vil ha mer... Jeg syntes ikke 70mm er såå lavt på min bil. Men begynner å blir dårlig med klaring under bilen Kanskje jeg må kompensere med noe splittere foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 hmmm, nei, er jo ikke det, men blir lavere uansett hehe... har du målt din på flat bakke nå!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 hmmm, nei, er jo ikke det, men blir lavere uansett hehe...har du målt din på flat bakke nå!? uuuhm...nei...spist is jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 jeg har jobbet jeg 100% lønn fra 0700 - 1500 men kan du ikke se om du får fiksa noen målinger etterhvert? hadde vært himla greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Jo ska prøve å huske det Kanskje kjøre den inn i imorgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 70mm er ingen problem med tanke på fronten på bilen hvertfall. Må nesten ha den såpass ned hehe Eller kanskje bare få seg justerbart og selge Bilstein til meg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 toppers haha! du kunne jo tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 mobilkamera kan også bli bra, men med skitten bil, er det ikke lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Står et hakk for høyt den passasjer-viskeren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 vet... men skal bytte rute, så det er careface heeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Fått ny mobil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 nei, samme mobil, har bare fjernet plasten over kameraet haha... knuste... nå ser du vel forskjell på bildene? :-9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå