mrbatnes Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 jepp men blir jo ikek store forskjellen på nylakkert bil men hvis du ser produktene øverst på sia her, så er det bra hvis du har lakkrensen, og nxt tech wax og rask detaljer sprayen men ja, masse bilder blir tatt prøvde å barer bruke tech waxen og polerte grundig for en stund siden, men syns ikke det ble noe bedre.. den ble selfølgelig mye blankere osv. men swirlsa er der enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 hmmm... først kan du bruke clay, da får du vegg pikkstøv etc... men du MÅ bruke lakkrens før du polerer og bruker voksen...hvis ikke gnir du bare driten lenger inn men, du får kanksje prøve scratch X, den skal visst ta riper og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 sånn! da var dette handlet inn: -nye dekk i 235/40 utførelse...av merket nexen... disse har rette kanter -ny frontrute blir montert på tirsdag -har handlet klips til m-tech listeneslik at hvis noen knekker når de skal av, har jeg reserve -skinn pleie sett av typen bmw -forstillingskontroll blir tatt etter at dekkene kommer på sykt varmt i dag... 29 grader når jeg kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Har du AC? Jeg holder på å dø når jeg setter meg inn i bilen. Var sikkert 70 grader der i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 nei... hehe... har garasje så bilen står kaldt... men blir fort varm huff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 da var ny rute på plass, men ny list rundt vinduet lenge leve glassforsikring... nye vindusviskere ble handlet inn for annledningen har også kjøp meg 5mm spacere... nye dekk og forstillingskontroll blir nok tatt i morra, etter at jeg har bytta fjærbenslager... de tok kvelden etter demperbyttet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Kommer det noen skikkelige bilder snart? Med tanke på hvordan den ser ut med senkeskålene... Begynner å bli en stund siden du satte dem på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 næ... du er jo ikke her, så blir dårlig med bilder! hehe... mulig det kommer noen i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 da var ny rute på plass, men ny list rundt vinduet lenge leve glassforsikring... nye vindusviskere ble handlet inn for annledningen har også kjøp meg 5mm spacere... nye dekk og forstillingskontroll blir nok tatt i morra, etter at jeg har bytta fjærbenslager... de tok kvelden etter demperbyttet hehe Hehe, husker godt når jeg bytta rute. "Å faen. Jeg kan se ut jo " Har mye å si egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 ja, det og at man slipper å ta sommer vasken på ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 hmmm... først kan du bruke clay, da får du vegg pikkstøv etc... men du MÅ bruke lakkrens før du polerer og bruker voksen...hvis ikke gnir du bare driten lenger inn men, du får kanksje prøve scratch X, den skal visst ta riper og slikt Etter min mening er ScratchXen omtrent verdiløs uten maskin.. Tar litt, men får absolutt bedre resultat av maskin.. Så nå blir det vel muligens å bestille den nye poleringsmaskina dem har tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 jeg bruker alltid maskin på alt utenom siste finish (voks og detailer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Hva skulle jeg/vi gjort uten garasje.. det er jo så sykt mye pollen og dritt som flyr rundt omkring også den syke varmen som har vært. Kunne varme chesseburgerne jeg kjøpte på Mc La de på panseret og de holdt varmen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 hmmm... først kan du bruke clay, da får du vegg pikkstøv etc... men du MÅ bruke lakkrens før du polerer og bruker voksen...hvis ikke gnir du bare driten lenger inn men, du får kanksje prøve scratch X, den skal visst ta riper og slikt Etter min mening er ScratchXen omtrent verdiløs uten maskin.. Tar litt, men får absolutt bedre resultat av maskin.. Så nå blir det vel muligens å bestille den nye poleringsmaskina dem har tenker jeg.. Tenkte på det jg også, men er det ikke en sinnsykt fin pris på den maskinen også da? hehe, pollen ja. Det er no dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 haha... pollen FTW!! men med de stormene her nede nå, så er det jo ikke noe stress lenger men jeg har tenkt litt på den støvkosten til mag til 400 kroner... men hvorfor ikke kjøpe swiffer duster? burde jo være like god!? nye dekk på plass... skeptisk til spacere nå ja! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå