Rabies Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Ghaa!! Hater pollen! Nye dekk er alltid greit, men hva er greia med nexen-dekkene egentlig? Syntes de rette kantene er litt iriterende egentlig jeg... Tar oppi baksjermene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 HEhe, derfor jeg har dekkk med strekk i som ikke har rett kant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Ser den Blir nok noe litt rundere på meg når nexen-dekka er utslitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 når man har rette kanter så bruker man hele flaten som dekkene faktisk har... nankang ogslike er jo egentlig ikke så breie som de sier, pga at de er runde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Skal bli artig å se når jeg setter på 285 dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Tror faktisk det hadde blitt enda artigere hvis JEG hadde slengt på 285 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 hehe... 285 ja... ikke dumt... hadde du hatt det på compacten, så hadde den blitt traktor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Ja, ikke sant. Tar jo i skjermen med 235 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 poleringen er overstått... ble godt fornøyd med resultatet har ikke strøm på kameraet, så fikk ty til mobilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Ser pent og blankt ut Får se om jeg får brukt det jeg kjøpte også på en eller annen bil hehe Venter fremdeles på noen skikkelige bilder som viser senkingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 haha... mas mas mas... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 ble strøken nå, får starte polerings firma nå vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 ja... hehe... det hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 senken foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Pene bilder Jeg har forresten målt til 11cm(kanskje 11.5) foran og 10cm under sideskjørten foran.. Hva sier du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå