knut_olestad Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 grattis da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 grattla eg blei forelska i bilen din,så lenge eg va der oppe sto eg bare å såg på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Feed Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 takker mine er litt høyere enn din billa, med 0.5 mm fikk tredjeplass på bmwccn i dag da slått av selveste gt kongen med KUN 45 poeng og jeg hadde ikke rengjort inni og mangler dørtekk og stygt på bakruta MEGET FORNØYD JA Skrøyt, skrøyt... Eg var rett bak deg, og eg hadde ikkje reingjordt bilen inni, eller i motorrommet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Gratulerer. Var en vel fortjent 3. plass. Bilen er veldig pen. Synd dørtrekket sikkert ødela noen poeng for deg, men du får stille med nytt neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Jeg kan si at det som de fleste taper mye poeng på er RENHOLD, er skuffende å se så mangen biler som ser flotte ut på utsiden, men når man åpner døren, så minner de mere om en søppelcontainer (for å sette det litt på spissen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 pen tralle:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 oi!!! shit! abonnementet mitt hadde sluttet her, trodde ingen likte min bil lenger hehe... takk for alle gratulasjoner hyggelig å høre... men skal ta deg til nesteår tommy! og da skal ikke du være dommer for den klassen du selv stiller i JUKS! heeh.... og jeg som 99.8 prosent av alle her inne bruker sin bil til værdags, og ikke bare står i garasjen og blir kost med! hehe... men ja, kna innrømme at renholdet kan være bedre i bilen... men er jo bare 2 uker, så er det skittent igjen... men om et år, så er det fram med damas tannbørste og gnikke i vei og tommy, jeg fant støv i ditt motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 oi!!! shit! abonnementet mitt hadde sluttet her, trodde ingen likte min bil lenger hehe... Tipper du skrev noe engang i Quick Reply-feltet nederst. Da husker den ikke at du har en abonnement på tråden, og den blir "nullstilt". Teit? JEPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Ser ikke noen bilder av at du har prøvd deg som fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 omen ja, kna innrømme at renholdet kan være bedre i bilen... men er jo bare 2 uker, så er det skittent igjen Hva i alle dager driver du med inni der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 `Litt av noen fotograf bilder ja...? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 oi!!! shit! abonnementet mitt hadde sluttet her, trodde ingen likte min bil lenger hehe... Tipper du skrev noe engang i Quick Reply-feltet nederst. Da husker den ikke at du har en abonnement på tråden, og den blir "nullstilt". Teit? JEPP! er nok det da ja hehe omen ja, kna innrømme at renholdet kan være bedre i bilen... men er jo bare 2 uker, så er det skittent igjen Hva i alle dager driver du med inni der? er en del på hytta, grus og dritt, og støv som kommer inn men mente jo liksom ikke 2 uker nøyaktig, men bare føler det slik hehe Ser ikke noen bilder av at du har prøvd deg som fotograf jajaja!! mongo bimmersopplasting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 bare noen kjappe bilder... skuffet over at de ikke blir bedre, vet at sola ødelegger, men liksom kvaliteten er ikke maks føler jeg... må nok ha et speilkamera etterhvert... iso 100 på alle bildene fronten uten blits så med blits dette ble ikke så helt galt, men virker uansett som et dårlig bilde så vanlig bilde og et med varmere farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 de to første blir mørke i fokusområde grunnet sola. De andre blir "ødelagt" av at du kutter lykta midt på og framhjulet. Kjapp kontruktiv kritikk på dine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå