Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker :-) mine er litt høyere enn din billa, med 0.5 mm :-P

fikk tredjeplass på bmwccn i dag da :-D slått av selveste gt kongen med KUN 45 poeng :-D

og jeg hadde ikke rengjort inni og mangler dørtekk og stygt på bakruta :-P

MEGET FORNØYD JA :-D

Skrøyt, skrøyt...

Eg var rett bak deg, og eg hadde ikkje reingjordt bilen inni, eller i motorrommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si at det som de fleste taper mye poeng på er RENHOLD, er skuffende å se så mangen biler som ser flotte ut på utsiden, men når man åpner døren, så minner de mere om en søppelcontainer (for å sette det litt på spissen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi!!! shit! abonnementet mitt hadde sluttet her, trodde ingen likte min bil lenger :-P hehe...

takk for alle gratulasjoner :-D hyggelig å høre... men skal ta deg til nesteår tommy! og da skal ikke du være dommer for den klassen du selv stiller i :-P JUKS! ;-) heeh.... og jeg som 99.8 prosent av alle her inne bruker sin bil til værdags, og ikke bare står i garasjen og blir kost med! ;-) hehe...

men ja, kna innrømme at renholdet kan være bedre i bilen... men er jo bare 2 uker, så er det skittent igjen... men om et år, så er det fram med damas tannbørste og gnikke i vei :-P

og tommy, jeg fant støv i ditt motorrom [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi!!! shit! abonnementet mitt hadde sluttet her, trodde ingen likte min bil lenger :-P hehe...

Tipper du skrev noe engang i Quick Reply-feltet nederst. Da husker den ikke at du har en abonnement på tråden, og den blir "nullstilt".

Teit? JEPP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du skrev noe engang i Quick Reply-feltet nederst. Da husker den ikke at du har en abonnement på tråden, og den blir "nullstilt".

Teit? JEPP!

er nok det da ja :-P hehe ;-)

omen ja, kna innrømme at renholdet kan være bedre i bilen... men er jo bare 2 uker, så er det skittent igjen

Hva i alle dager driver du med inni der?

er en del på hytta, grus og dritt, og støv som kommer inn ;-) men mente jo liksom ikke 2 uker nøyaktig, men bare føler det slik :-P hehe

Ser ikke noen bilder av at du har prøvd deg som fotograf :lol:

jajaja!! mongo bimmersopplasting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare noen kjappe bilder... skuffet over at de ikke blir bedre, vet at sola ødelegger, men liksom kvaliteten er ikke maks føler jeg... må nok ha et speilkamera etterhvert...

iso 100 på alle bildene

fronten uten blits

HPIM1463.jpg

så med blits

HPIM1464.jpg

dette ble ikke så helt galt, men virker uansett som et dårlig bilde

HPIM1465.jpg

så vanlig bilde

HPIM1466.jpg

og et med varmere farger

HPIM1467.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...