The StigMeister Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 takk ccfl ettermontering, ja, har sotet glassene inni hovedlyktene, og utvendig blink og tåkelys... har xenon 8000k nede, og 6000k i begge oppe senket 60/40 med 10 mm seneksåler i tillegg foran, så 70/40, men vil ha den lenger ned;-) Hvordan blir det når du bruker nær og fjærnlys med tanke på soting av glassene? Det fremhever jo ccfl ringene, men blir det bra liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Æsj altså.. Er jo ingenting som er pent på bilen din jo Eller.. Vent, nei, det der ble jo bare helt feil.. En smule strøkjen bayer var det vel jeg mente og si Kommer ikke over var gjennomført bilen din er altså.. En skjitsnygg coupè moroklumpen haha ^^ takker er jo ikek halvgal din heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 takk ccfl ettermontering, ja, har sotet glassene inni hovedlyktene, og utvendig blink og tåkelys... har xenon 8000k nede, og 6000k i begge oppe senket 60/40 med 10 mm seneksåler i tillegg foran, så 70/40, men vil ha den lenger ned;-) Hvordan blir det når du bruker nær og fjærnlys med tanke på soting av glassene? Det fremhever jo ccfl ringene, men blir det bra liksom? vil anbefale deg å ikke gjøre det... blir copy paste hehe... lyset er bra det, men litt skeptisk til åssen det vil bli på grønn bil da... på min ser det jo ut som om det er orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Tror det ville ha blitt jævlig bra skjønner du Meeen vil ha skikkelig lys på vinteren, så bare du slapp av hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 haha.. ^^ ser helt ærlig ikke forskjell på lyset men skal du ha det optimal, så må du ikke sote Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Har xenon i alt av lys, så lys blir det uansett FET bil du har btw Skal lage en tråd om min også snart. Må bare få på GT vingen først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 aha... da så... da får du jo vurdere det hehe... takker ja, du får gi beskjed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 moroklumpen haha ^^ takker er jo ikek halvgal din heller da Spank you Menneh, skal du til Rudskogen 11-13juli eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Et lite tips, du burde skru ned iso verdien på kamera i slikt lys, slepper du så veldig kornete bilder ellers må jeg si jeg liker de lyktene bra, kler bilen utrulig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 tøft har du sett desse tåkelysene før? tror de hadde blitt knall på bilen din med xenon i. ser ut som gitteret i fangeren og en linse i midten hvis du sjønner hva jeg mener beklager dårlige bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 De runde tåkelyktene syns jeg ikke noe om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 De er mindre pene de tåkelyktene med linse i midten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 De runde tåkelyktene syns jeg ikke noe om... X2 Det ser jo ikke som det går i ett med nettingen i fangeren, det ser bare ut som man prøver å få det til å gå i ett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 De runde tåkelyktene syns jeg ikke noe om... X2 Det ser jo ikke som det går i ett med nettingen i fangeren, det ser bare ut som man prøver å få det til å gå i ett.. hehe smak og behag tydeligvis synes de orginale ser så kubbete og store ut.. orginallysa er ikke noe særlig bra lys i heller syns jeg. søtere me noen små runde med xenon i men all kred til mysild, gromt sånn som han har gjort det og, sota lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Men du tøffen.. Åssen får man av det ytterste lykteglasset? Får jo ikke ccfl ringene inn bak der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå