Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

Over og under lykten sitter det 2 klips (2 over 2 under). Disse må vippes ut med en skrutrekker. Deretter kan lykten lett tas fra hverandre. Husk å rengjør pakning før du monterer de sammen igjen :)

Er ett eller annet med den bilen din Mysild.. får liksom litt hakaslepp når jeg ser på bilder av den :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahah ^^ på jobb 8 timer, så er det en million svar her :-) moro! :-D:-D:-D

moroklumpen :-P haha ^^

takker :-D:D:D

er jo ikek halvgal din heller da ;-)

Spank you ;)

Menneh, skal du til Rudskogen 11-13juli eller?

det henger i en tynn tråd, kanksje en svipptur, men følge jeg skulle med, har avlyst :-(

Et lite tips, du burde skru ned iso verdien på kamera i slikt lys, slepper du så veldig kornete bilder :D ellers må jeg si jeg liker de lyktene bra, kler bilen utrulig godt.

takk for tipset... har iso på auto på noen, og 100 på resten, men er ikke proff, enda :-P

takk :-) er veldig fornøyd selv :-)

tøft ;) har du sett desse tåkelysene før? tror de hadde blitt knall på bilen din med xenon i. ser ut som gitteret i fangeren og en linse i midten hvis du sjønner hva jeg mener :P

beklager dårlige bilder..

nope, skal være orginalt her vettu ;-) ikke noe e46 kopi :-P

Men du tøffen..

Åssen får man av det ytterste lykteglasset?

Får jo ikke ccfl ringene inn bak der..

av med klips, og del lykten i plasten, så må du ta ut glassene (de runde), og sette inn ccfl fra bakfra... hvis ikke må du varme glasset og drit, og det er bare tull ;-)

Er ett eller annet med den bilen din Mysild.. får liksom litt hakaslepp når jeg ser på bilder av den :shock:

hihi :-D moro å høre :-)

skal sende takforlenger og grill til lakkering i morra, så håper å få tatt noen bilder av det om ikke så lenge ;-) skal prøve på noen ordentlige bilder da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...