Martin-D Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Over og under lykten sitter det 2 klips (2 over 2 under). Disse må vippes ut med en skrutrekker. Deretter kan lykten lett tas fra hverandre. Husk å rengjør pakning før du monterer de sammen igjen Er ett eller annet med den bilen din Mysild.. får liksom litt hakaslepp når jeg ser på bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 hahah ^^ på jobb 8 timer, så er det en million svar her moro! :-D:-D moroklumpen haha ^^ takker er jo ikek halvgal din heller da Spank you Menneh, skal du til Rudskogen 11-13juli eller? det henger i en tynn tråd, kanksje en svipptur, men følge jeg skulle med, har avlyst Et lite tips, du burde skru ned iso verdien på kamera i slikt lys, slepper du så veldig kornete bilder ellers må jeg si jeg liker de lyktene bra, kler bilen utrulig godt. takk for tipset... har iso på auto på noen, og 100 på resten, men er ikke proff, enda takk er veldig fornøyd selv tøft har du sett desse tåkelysene før? tror de hadde blitt knall på bilen din med xenon i. ser ut som gitteret i fangeren og en linse i midten hvis du sjønner hva jeg mener beklager dårlige bilder.. nope, skal være orginalt her vettu ikke noe e46 kopi Men du tøffen..Åssen får man av det ytterste lykteglasset? Får jo ikke ccfl ringene inn bak der.. av med klips, og del lykten i plasten, så må du ta ut glassene (de runde), og sette inn ccfl fra bakfra... hvis ikke må du varme glasset og drit, og det er bare tull Er ett eller annet med den bilen din Mysild.. får liksom litt hakaslepp når jeg ser på bilder av den hihi moro å høre skal sende takforlenger og grill til lakkering i morra, så håper å få tatt noen bilder av det om ikke så lenge skal prøve på noen ordentlige bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 men hva mener folket? vurderer et par små sjikt med sotelakk på baklyktene også... kun det hvite da, eller helt sort som foran? er litt usikker på hva som blir best... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Ringene skal vel ikke stå bak de runde glassene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 nei, ta ut tror jeg da jeg har skrevet? jeg har en DIY på det også, søk på meg, og DIY, så finner du den lett SPIRIT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Skal du sote noe bak må du bare ta litt. Tror aldri det kan bli noe bra hvis du gjør det helt svart som foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=819643#819643 si din mening her hehe... lurer egentlig litt på det ja, men tror også det kan bli tøft, egentlig noen må jo prøve det først, og vi er vel alle enige om at det er bra foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Finnes jo nok av biler med orginale baklykter som bare har sota det oransje slik at det blir så å si svart. Er vi ikke enige om at det ikke er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 joa, men ja, får prøve litt å se først, så finner jeg på noe lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Du har ganske fin bil ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 hehe ;-) skulle ønske jeg kunne si det samme om din haha men den har potensialet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caamilla Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Finfin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Du har ikke tenkt på noen nye felger da? Bmw motorsport double spoke 8.5"x17 og 7.5"x17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Ja, og selge sedan felgene til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå