BreitBau Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Fysjom.. Litt sant å da.. Misunner de ikke denna pilla, men om du NOENGANG har vørt borti ei dame full av hormonene ei angrepille gir, så veit du at de få gangene hu har PMS ikke blir noe i forhold til det.. Steike... Blir jo helt fjerne jo! Kjører dama di bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Hun har vel knapt nok lappen *dukke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 mente p pillen haha ^^ ja, ho kjører den under særstilte forhold hehe... litt har ho kjørt, men ikke for mye ho har lappen jo, fikk den 1 måned etter at ho ble 18... sava, tia går fort, ho har vel bare 7 måneder igjen med prøvetid *dukke* haah ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 topppakning fikset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 topppakning fikset Av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Var det Kim som var nede en tur og fikset litt? Godt å kjøre igjen nå regner jeg med hehe Er klar for å sitte på en tur nå snart Kanskje til og med ta noen nye bilder dersom du ikke har skaffet deg kamera selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 du skal bygge om? kjøpe nytt kitt eller brukte deler? ja, ligger lsd ombyggingsgreie på ebay... tenkte å handle en sånn og bygge om diffen etterhvert... dama er med til våler! nå spørs det bare på jobben hey hey, da er vel turen så godt som spikra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 lenge leve wonder weld!! hehe... skal ikke se bortifra det ad|os ja, mulig turen er spikra, men må få noen til å jobbe... og det er ikke alltid like lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 lenge leve wonder weld!! hehe...skal ikke se bortifra det ad|os ja, mulig turen er spikra, men må få noen til å jobbe... og det er ikke alltid like lett! Hvordan fiksa du en toppakning med Wonder weld? Tro om det hadde fungert i mitt tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 ja, hva slags lekkasje i toppakningen fikser du med wonder weld? og hva er wonder weld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Se her ja! Lover godt for Våler Bare få fiksa den vakta di på jobben nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Adios du får veldig gjerne lov til og ta noe få bilder av min også i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 $$$ $$$ Skal vel ikke se det som en umulighet at vi får til en liten E36 session i Krsand en dag... Blir vel kamera på Sondre også nå, så han vil vel prøve seg på litt bilder han også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 lenge leve wonder weld!! hehe...skal ikke se bortifra det ad|os ja, mulig turen er spikra, men må få noen til å jobbe... og det er ikke alltid like lett! Hvordan fiksa du en toppakning med Wonder weld? Tro om det hadde fungert i mitt tilfelle? tømte først ut alt vannet, og renset hele systemet 4-5 ganger med vann mens motoren sveiv... hadde av ALT av slanger og drit, kom ut masse guffe, så fylte jeg på rent vann, luftet godt, og tømte igjen... helt rent vann kom da ut, så nytt vann, luftet godt, ut å kjøre, så helt jeg i middelet, og kjørte ei stund, røyk ingenting når jeg kom hjem igjen... byttet så olje, med en GOD rens fra bilrekken her i området... så var alt fint ikke noe gult under påfyllingslokket eller noe, og GOD varme i apparatet kjempefornøyd jeg ja, hva slags lekkasje i toppakningen fikser du med wonder weld? og hva er wonder weld? wonder weld fikser både interne og eksterne sprekker i toppen, og fjerner gassbobler i lufta... kjempeprodukt det er laget for å fikse toppakningen;-) Se her ja! Lover godt for Våler Bare få fiksa den vakta di på jobben nå.. in progress Adios du får veldig gjerne lov til og ta noe få bilder av min også i samme slengen jeg skal kjøpe kamera i morra, så vi kan ta sammen hvis ad|os blir for dyr i drift $$$ $$$Skal vel ikke se det som en umulighet at vi får til en liten E36 session i Krsand en dag... Blir vel kamera på Sondre også nå, så han vil vel prøve seg på litt bilder han også bare få kjøp deg bil du hehe... ja, regner med det blir 450d i morra :-D:-D har nå kjørt masse i dag, og ingen tegn til ny lekkasje... (har banket på også for å teste dette, funker som fy) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Med på bilder jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå