Rabies Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 hånda+vegg=knekk Kan du ikke slå gutt? Da anbefaler jeg at du holder deg til å banke sofaputer. Evt. veldig tjukke (myke) folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 driver og slår i veggen får da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 wtf? knekt ? dramatisk Det ble jo en mindre morro start på fotografyrket..Skulle du statuere et eksempel åsså var veggen tykkere en først antatt, eller kom den bare imot deg i full fart ? Og ikke minst, hvilken hånd er det ! høyre hehe... men men.... ja, den spratt opp sammenhengende historie... hmmm... sinne og frustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 SHit da... Må jo slå han det gjelder da, ikke veggen Men ikke treff han i kjeften. Tenner er dyre og da blir det lite bildeler på deg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 OMG knakk du runkegaffelen LOl. hvorfor gadd du slå i veggen. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 stump blind vold er best hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 OMG knakk du runkegaffelen LOl.hvorfor gadd du slå i veggen. haha dama gjør slik... ikke jeg hadde lyst... har irritert meg lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 jaja, dritt skjer. Du får oppdatere når hånda er god og du treffer han karen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 hehe men litt deilig... sykemeldt i 6 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 hater når jenter gjør slikt blir mye tid til kos med bilen fremover nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 hehe... tror ikke du leste godt nok vi er fortsatt sammen og armen er brukket, så ikke mye jeg kan gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Kan ikke huske å ha sett så mye til de håndballmusklene akkurat Menmen, sånn går det med kvinnfolk. Får bare håpe ting ordner seg mellom deg å dama, og kanskje på sikt han andre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 wtf? knekt ? dramatisk Det ble jo en mindre morro start på fotografyrket..Skulle du statuere et eksempel åsså var veggen tykkere en først antatt, eller kom den bare imot deg i full fart ? Og ikke minst, hvilken hånd er det ! høyre hehe... men men.... ja, den spratt opp sammenhengende historie... hmmm... først begynte en kamerat å vise interresse for dama, og han sendte masse meldinger... så sa jeg det holdt, og det ble litt styr, men vi er ikke venner lenger... så hadde jeg og dama en pause i sommer, der ho gikk med en annen kamerat og det ble litt mye alko i blodet, som endte med et kyss... er jo ikke så mye det... men så ble vi sammen, og alt var bra... men, nå kommer gutten og sier de har gjort mer, som ikke stemmer... fo dette skal visst ha skjedd forrige helg... men da var jeg med ho, og da fortale ho om kysset og skulle bortforklare ting.... da ble jeg sur, og slo først i bordet, og sa med 95 kilo kroppsvekt, og håndballmuskler i veggen... da sa det knekk... godt ikke det var trynet på gutten... for han får den når hånda er god... (kanskje) Vet ikke hvem jeg hadde stolt på jeg men... har vært i samme situasjon å det er kjiiiiiiiipt... håper dama di er litt mer å stole på enn eksen min Skal du på vålertreffet? Hørt det er rimelig bra der =) Skal prøve å komme til kristiansand neste gang å PS.... bare å få planta et slag i trynet på han karen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 De har nå vært sammen en stund, så burde vel vite om dama er til å stole på eller ikke. Og å leve i tvil kommer ingen til gode, så enten må du stole på henne ellers er det vel ikke noe å satse på... Du kommer ned på treffet 28.september Ivrig86? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=88551 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 De har nå vært sammen en stund, så burde vel vite om dama er til å stole på eller ikke. Og å leve i tvil kommer ingen til gode, så enten må du stole på henne ellers er det vel ikke noe å satse på...Du kommer ned på treffet 28.september Ivrig86? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=88551 Damer er rare dyr vettu;)... var sammen med ei i 6 år el mer jeg å i slutten av forholdet kom det fram mye historier... Masse fram å tilbake å mye surr men.... ærlig var a iallefall IKKE! Hehe ja skal prøve på det ja...... LAAANGT å kjøre men... Bra treff det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå