Spinx Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Er den ikke senket 60/40? Det er jo ikke så galt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Med skålene så er det vel 70/40 hvis ikke jeg tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Jeg trodde 70/50 jeg Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 5poeng til rabies.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Hehe.. Mulig han så bilde av den gråe.. Syns mysild sin er pent senket jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Ja, er pent senket denne... Enig i at det ser tøft ut når de er senka helt nedpå bakken, men så er det jo ikke mulig det hvis bilen skal kunne kjøres, så da er dette en pen senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 lol!! mandalsfolk har ikke å si! haha... senker jeg mer, går framhjulene i skjermene siden jeg kjører med 235 foran... men ja, 70/40 er den senket... hehe... mange koselige kommentarer ja, jeg vet det susanne... haha... søstera til dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 lol!! mandalsfolk har ikke å si! haha... senker jeg mer, går framhjulene i skjermene siden jeg kjører med 235 foran... men ja, 70/40 er den senket... hehe... mange koselige kommentarer ja, jeg vet det susanne... haha... søstera til dama Snikk snakk.. justerbare topplagre foran, så skrår du hjulene nok til at det ikke subber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 og da sliper det ikke skjevt nei? hehe... kjører jo så lite allikavel at jeg kunne kanskje det .-p hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 jajaja... valgetskvaler... vurderer sterkt en tur opp og østover neste helg... men får se hva det blir til... hadde jo vært moro med en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Høh.. Ja det syns jeg burde være obligatorisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Du..vinglepetter! Bestemme seg nå! Syns du masa om noen eksamener osv jeg? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Det var jo ikke så mange han hadde. Bare 5-6 eller noe? Du må bare ta turen opp dit å få tatt litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Du..vinglepetter! Bestemme seg nå!Syns du masa om noen eksamener osv jeg? =) joa, men trodde jeg hadde en på mandag og tirsdag, men var visst tirsdag og onsdag hehe... så mulig jeg dukker opp på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå