///Mysild Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 konge hehe... må sove lengst mulig... du vet jo hvordan jeg er selv om hele formiddagen var planlagt når du var her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Ja vet det! Hehe.. Har du med fruen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 hvem av dagene kommer du Mysild? når skal du!? med på følget fra oslo og oppover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 ikke store tingene som har skjedd her da... var på våler i helga og var storfornøyd med det treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Kjørte du, eller bare utstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Også sier vi takk for merke, eller? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Kjørte du, eller bare utstilling? ble bare utstilling denne gang... Også sier vi takk for merke, eller? ^^ takket deg jo, men kan godt takke igjen takk for merket hehe... tommy ville også ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Jeg vil og ha sånn merke *Pliiiis med jordbær på toppen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Jeg vil og ha sånn merke *Pliiiis med jordbær på toppen* Mye bra der ja, hvor får dere forresten tak i de meguiars klistremerkene? har lett etter slike, men finner ikke. send mail til panvulk du, og spørr om du kan få klistre merke.. de som inmporterer til norge. post@panvulk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Kult Merke da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Kult Merke da. derfor jeg har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Kult merke, men ikke noe jeg ville kjørt med uten å ha blitt sponset eller noe hehe Er jo bare gratis reklame for dem... Dekaltrim? Snart dukker du vel opp med hele sidene av døra full av klister hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Kult merke, men ikke noe jeg ville kjørt med uten å ha blitt sponset eller noe hehe Er jo bare gratis reklame for dem...Dekaltrim? Snart dukker du vel opp med hele sidene av døra full av klister hehe skal ordne spons til neste år hehe... har egentlig satt meg et standpunkt om å ikke ha klister, men dette syntes jeg var fint, og det stod på en nøytral plass... dekaltrim kan du ta gift på at det ikke er... her er ikke noen NOS, eller SPARCO +++ godkjent... skulle kanskje hatt et bilstein klister på hvert skjørt nede i kantene som det eneste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå