Dr_S Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Pickup? wtf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 jupp... må jo ha vinterbil... utsetter ikke kjelken for snø et år til... nytter ikke å komme seg fram her hos meg... bare pakker seg under, og så står bilen i lufta (har skjedd opptil flere ganger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 har kjøpt pickup selv gul skoda pickup som skal rigges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 haha... priceless det da... skal ha l200 for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 samme som jeg har jo, blei du så frelst? hehe fin vinterbil det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 hehe... skulle egentlig hatt den i fjor også, men det ble ikke noe ja, blir nok litt offroading da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Jaja, da vet jeg at det ikke blir 70/40 senk før jeg har råd til 2 biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 heheheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Sleng ut et bilde da! Kjører skikkelig bil på vinteren også jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 har ikke fått den i hus enda... må bytte starter foreløpig kjører jeg civic, den nyeste hehe... kjøpt deg e30 ja, hehe... tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Skjønner ikke at det er mulig.. Det er helt vilt hvor breit du kan ligge med en E30 og fortsatt greie å rette den opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 er noe annet enn e36 med mye senk og diverse ja hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Syntes da at compacten også kan hentes inn fra rimelig breie sladder da... Men kanskje E30 bakstillinga har noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 har vel helst noe med senken å gjøre vil jeg tippe orginale e36er sladder greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 er jo bare 1 cm høyere enn din bak da, på papiret i hvertfall... Hvis ikke du har begynt å kappe fjærer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå