øystein andre Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 motoren virker til å være bra men den er gåt 280 da, så kan nok være en del slitt har en med chipp til 1800 fra trimchip.com, men vet ikke om den er noe bra
øystein andre Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 nei, har ikke kommet å langt syns slike ting er skummelt jeg
øystein andre Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 men er det noen som tror att den vil fungere skikkeli da? dama har en 520 som jeg chipet, det som skjedde var bare att turtalls sperra blei borte, ikke stort mer
Kjennern Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Tror ikke du får noe mer effekt økning med chip på en suge motor. Mer placebo effekten som rår. Men må jo gjerne svi av penga hehe. Kompis av meg chippa sin 525ix, merka ikke mye der, eneste var at han flytta turtall sperra.
Jotte Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Chippa en 92 Escort 1.8 engang, den merket jeg god forskjell på, så det kommer vel ann på hvor snilt det originale oppsettet er tenker jeg. Bedre dreimoment og bedre økonomi var ihvertfall godt merkbart, jeg var ihvertfall veldig fornøyd med resultatet.
Magge Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Du kan få kjøpe 535`n min. Gi bud! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... QORL073620
øystein andre Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 blir nok for dyr den der for meg
Dag Thomas Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 motoren virker til å være bra men den er gåt 280 da, så kan nok være en del slitt har en med chipp til 1800 fra trimchip.com, men vet ikke om den er noe bra Hvis bilen har gått så mye tror jeg ikke det er å annbefale hverken kompressor eller turbo, men selvsagt her må fagfolka gi råd. Har liten eller ingen tror på chip i sugemotor. Har kjørt både 520i med chip samt 525 og merka ikke ett spøtt forskjell. Hva skal du med 15 hk mer i effekt? Spar pengene til vedlikehold av bilene isteden eller kjøp deg en 525 disel og chip den.
Chris_325iM Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 at motoren har gått 280k har både fordeler og bakdeler... Alle lagre og tettninger/pakninger vil være for slitt slik så de må byttes ut ved turbo/kompressor trimming, men topp og blokk har fordel av dette, da det lengre motoren har gått, det mindre spenninger er det i metallet, og det tåler mer juling. Jeg har tenkt til å chippe bilen min, og kan sikkert gi tilbakemelding på hvilke teorier her som stemmer.
øystein andre Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2007 det hadde vert fint er synd å bruke penger vist det ikke er noe å få for det du bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå