Kjell Rune Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Merker sider med masse bilder er litt trege og laste og det er det. supert forum som jeg desverre har litt for liten tid til og bruke. gunnar har jobbet masse her og det er jeg evig taknemlig for.
S.Hafsmo Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Men for min del så er siden litt tungvinnt å snurre seg rundt i... Mitt forslag er som følger : Sette kategorier på ting\eller bilmodeller om man vil. Har selv en E39 og kunne ønske en kategori som omhandler den bilen, eller begrense søket innenfor modellen jeg har. det der var akkurat det jeg og mente når jeg begynte å lete rundtom på forumet for å finne info om en bil jeg vurderte å kjøpe, men etterhvert som jeg har brukt forumet en del og er innom hele tiden, så er det faktisk bedre å ha det slik som det er nå. det er vanskeligere å finne frem til tidligere tråder som inkluderer akkurat det du lurer på, men man får med seg så utrolig mye mere som ellers hadde havnet under kategorier man ikke hadde kommet til å sett på. eneste hadde kanskje vært å ha automatisk sletting på tråder som har vært uten aktivitet på f.eks en måned, ihvertfall innen kjøp og salg.
Boddiz Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Hva skjer med pengene som siden gjør på annonser og lignende? Bare lurer jeg... Ellers takk for ett kjempe forum Gunnar!
Gunnar Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Pengene går til å holde sidene og webshopen i drift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå