Gå til innhold

forbanna trege forum!!!!!!

bmwhans
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg klikker snart. Denna siden er så treg. Det resulterer i at jeg ikke GIDDER å bruke den mer. Så hvis dere merker jeg er fraværende fremover så veit dere hvorfor. Tålmodigheten min er ikke stor og jeg kan hive den jævla dataen ut vinduet når som helst. Og nei datalinja er IKKE treig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Irriterende med alle dere som hele tiden skal klage på siden. Kan ikke forvente at Eieren/moderatorne skal legge ned masse penger i denne siden alene.

Synes faktisk vi skal sette i gang en donerings aksjon, opprette en slik sms tjeneste der man kan velge hvor mye man vil donere.

F.eks

Send Bimmers 1 til xxxx for å donere 10 kr.

Send Bimmers 2 til xxxx for å donere 25 kr.

Send Bimmers 3 til xxxx for å donere 50 kr.

Send Bimmers 4 til xxxx for å donere 100 kr.

Nå vet jeg ikke hvor lett dette er å få til, men sikkert noen som vet? Personlig så har jeg lite peiling på slike sms tjenester, men tror det er meget mulig.

Mvh, Bernt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok lettere om Gunnar bare oppgir kontonr, evnt han kan oppgi hvilke ting han trenger for å få siden opp å gå så alle blir fornøyde. Må vel være noen her som jobber innen IT som kan skaffe billige produkter!?!?!?

Bruker vel 3-4sek på å åpne en side her, men da jeg som regel opererer med minst 3-4 IE vinduer er det ikke noe problem å vente de sekundene på at siden blir åpnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende med alle dere som hele tiden skal klage på siden. Kan ikke forvente at Eieren/moderatorne skal legge ned masse penger i denne siden alene.

Synes faktisk vi skal sette i gang en donerings aksjon, opprette en slik sms tjeneste der man kan velge hvor mye man vil donere.

F.eks

Send Bimmers 1 til xxxx for å donere 10 kr.

Send Bimmers 2 til xxxx for å donere 25 kr.

Send Bimmers 3 til xxxx for å donere 50 kr.

Send Bimmers 4 til xxxx for å donere 100 kr.

Nå vet jeg ikke hvor lett dette er å få til, men sikkert noen som vet? Personlig så har jeg lite peiling på slike sms tjenester, men tror det er meget mulig.

Mvh, Bernt.

Hadde du giddi å engasjert deg litt i den siste tråden som omhandlet dette, så hadde du fått med deg at moderator vil unngå en slik donasjon!

du klager vel om du må stå i kø for å få noe som er gratis og som du har lyst på også??

eg opplever sjelden at det går treigt her, så klager vertfall ikke:)

Ikke alle som har en jobb i komunen vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer behov for at noen kan bidra med skikkelig server/linje og eventuelt kodekunnskap (php/MySQL) enn kroner. Hvis noen vil bli med og ta ansvar på driftssiden er jeg takknemlig for det. Det er veldig mye jeg kunne tenkt meg å gjøre her inne, men jeg har for lite tid til overs.

Ellers finnes det fine måter å omgå tregheten på, bruk f.eks. FireFox med tabbed browsing (Internet Explorer har det vel også nå), velg "Vis nye innlegg", gå nedover lista, hold inne ctrl og trykk på de trådene du vil lese (på pila foran tråden), og så er det bare å begynne å lese tråder i egne vinduer når du er ferdig med å gå gjennom lista, da er de garantert ferdig loada.

bmwhans, jeg ønsker deg god bedring og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...