mowz Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Ja i dag var det første orntli isen på bilen. Så nå er vinteren rett rundt hjørnet Tok ett bilde, for det så litt fint ut med lite lag is over bilen. Den har blitt en isbil hehe Andre som har et bilde av første isen på bilen kan jo også legge ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Auda.. Må finne fram vinterdekka jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Fin bil, men må nok sei at eg ikkje liker ix stylinga, hadde eg hatt ein ix, hadde eg fjerna stylingen tvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 bra du har ix da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 du liker ix, men ikke sånn en ix er. ta bort ix stylinga og du står igjen med??? en vanlig e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 du liker ix, men ikke sånn en ix er. ta bort ix stylinga og du står igjen med??? en vanlig e30 Med 4-hjulstrekk trodde det var snakk om en 318is først når jeg så topicen Er bare å finne frem iskrapen nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Fin bil, men må nok sei at eg ikkje liker ix stylinga, hadde eg hatt ein ix, hadde eg fjerna stylingen tvert. ix må jo ha originalstylinga. Syns den ser bra ut jeg.. fjerner jo masse av særpreget til ix om stylinga tas av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 ja det blir jo som å si at du liker cheesburger, men ikke osten... jeg synes den er veldig fin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 og ja tenkte jeg skulle lure folk litt med "isbil"... hehe gotcha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 har du ikke skilt på den lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 ligger i bakruta:) en eller annen dust som har tatt frontskiltet mitt så jeg måtte bestille nye skilter og de passer ikke så har bestilt nye bimmers skiltplater men de har ikke kommet ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 tok litt tid før noen kommenterte det ja:) bra du har øya med deg egil. Hva driver du med om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 tok litt tid før noen kommenterte det ja:) bra du har øya med deg egil. Hva driver du med om dagen? første jeg så faktisk...hehe, jeg jobber stortsett egentlig..lite mekking egentlig..Har fått meg verksted sammen med 5 andre kamerater så blir skruing i vinter på begge bilene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Ja så akkurat like kald ut som bilen min gjør om morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 ja det blir jo som å si at du liker cheesburger, men ikke osten... jeg synes den er veldig fin jeg Eller.... Vodtka "on the rocks".... Uten is.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå