mowz Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 HAHA noen flere gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Høres bra ut egil stå på, kommer til deg hvis jeg ikke har tid til å fikse noe sjøl da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 hadde like mye is på bilen min på morgenen, kom for sent på jobb for fant ikke isskrapa og da jeg endelig fant en hadde bilen blitt så varm at isen var borte typisk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 HAHA noen flere gode forslag? BMW uten sekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 HAHA noen flere gode forslag? BMW uten sekser hehe nå kasta du sten i et glasshus uten at du hadde en sten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 hehe. mye bra her ja ja jeg fant faktisk isskrapa ganske fort. Lå vist klar i hanskerommet Nå er det snart tid for vinterhjul og det er kjedelig! Men slipper og dø så fort når snøen og isen kommer da, så er jo ikke bare negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 hehe. mye bra her ja ja jeg fant faktisk isskrapa ganske fort. Lå vist klar i hanskerommet Nå er det snart tid for vinterhjul og det er kjedelig! Men slipper og dø så fort når snøen og isen kommer da, så er jo ikke bare negativt. sier noe der, trur jeg må hjem og sette på vinterhjula i dag er kjipt og kjøre med:( men men er vel tryggest:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 hehe. mye bra her ja ja jeg fant faktisk isskrapa ganske fort. Lå vist klar i hanskerommet Nå er det snart tid for vinterhjul og det er kjedelig! Men slipper og dø så fort når snøen og isen kommer da, så er jo ikke bare negativt. huff ja blir vell vinterdekk på meg snart også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 ja er vel snart på tide. under 0 grader om mårran nå så fare for is p veien og snø i lufta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå