Gå til innhold

E46 320d - Photoshoot s.8

Share

Anbefalte innlegg

chrome er vel ikke akkurat det samme som blå vel? Chrome blir "usynlig" gjennom glasset...

Riktig, men Osram Diadem er imidlertid blå når de ikke er i bruk.

Åja, jeg vil ha noen som man ikke ser når de ikke er i bruk...

Da ville jeg kjøpt Philips Silverstar elns. -) Silverstar lyser faktisk sterkere enn konvensjonelle oransje pærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

Hadde det vært mulig for deg å ta noen bilder fra hvor du har jordet ledningsnettet for ringene? Har fått tak i samme ringene for en stund siden jeg og, men releet klikker som et juletre på bålet. Har prøvd å jordet på flere steder, så er ikke der feilen ligger. Blir "ujevnt" lys av dette ser det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hadde det vært mulig for deg å ta noen bilder fra hvor du har jordet ledningsnettet for ringene? Har fått tak i samme ringene for en stund siden jeg og, men releet klikker som et juletre på bålet. Har prøvd å jordet på flere steder, så er ikke der feilen ligger. Blir "ujevnt" lys av dette ser det ut til.

Hei. Hadde problemer med dette jeg og først, for jeg brukte et dårlig punkt. Men etter å ha lest litt på nettet, fant jeg ut at den store gullmutteren bak pluss-punktet i motor-rommet var originalt jordings-punkt. Inni "rommet" bak høyre dempertårn altså...

Brukte den og da funket alt som det skulle ;)

Kan ta bilder hvis du ikke sjønner den dørlige forklaringen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner akkurat hva du mener, men jeg har faktisk jorda der jeg og :) men får fortsatt den tikkelyden..testa på støtdempertårnet etterpå, men like mye der, prøve nytt relee i dag og, men det klikka enda mer. Hadde du orka å tatt et bilde? har du koble på den brune ledningen inni bilen? slik at du får lys når du åpner bilen? kobla på lysene til føttene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svensson:

Jeg har de kobla til ledningen til lysene i fotbrønnen. Det er det enkleste for oss med den "lukseriøse" lyspakken på utstyrslista :) Usikker på jordingspunkt, men er ikke umulig jeg bruker den skruen som var nevnt her.

Den ene ballasten min røk i helga da, så nå kjører jeg med ringer kun på ene siden... Småsurt! Har du fått et fullt replacement kit fra modbargains?

btw, ikke noe tikking hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke tid til å ta bilde i dag, men får se i morgen. Koplet både jordingen og releet på jordingspunktet. Har ikke koplet den brune enda, for jeg har ikke lys under hanskerommet. Vet ikke hvor jeg skal kople den da... Jeg hadde tikking i starten, men det var på grunn av at jeg hadde satt releet oppå jordingsledningen så det ble dårlig kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...