ost_ost_89 Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 takker har vært prat på treff på Lesja flere ganger, men aldri blitt noe av :S Er jo treff på hamar nå snart, så tenkte kanskje å få med noen folk dit... Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Okei! Bor i vågå jeg..har fått intrykk av at det er en de Bmw på dombås-lesja, så hadde vert fett med et lokalt treff Jobber faktisk sammen med en fra lesja, en som har en 325 cab... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 åja, ikke tilfeldigvis en mr. Thøring? Er isåfall tremenningen min, heter Thøring selv Hadde vært tøft med et lite treff ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 ingen som har noe å si?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Haha, er mister Thøring ja Tror jeg må ta turen til Lesja en dag å børste støvet av caben hans hehehe Ja vi for sette en dato vettu, så årner vi treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Det må du nok gjøre ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Fin bil Smell på en M-Tech 2 fanger nå så blir den perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 takk heller litt mere mot m3 replica fanger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Hehe, liker ikke den fangeren jeg :/ Passer best på M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 smaken er heldigvis fortsatt som baken Liker ikke Rieger sin m3 fanger, men den de selger på koed og GS har jeg veldig sansen for... Men fanger kommer nok ikke med det første, for nå er sport-skinn interiør på vei fra England, og blir også muligens toning av ruter rundt om, og chip i neste måned gleder med stort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 har fått montert nye interiøret nå Utrolig digg stoler altså! Har nettopp vært i Tyskland og tatt stor service insp. II Servicen hos BMW i Tyskland er helt fantastisk!! Kan trygt anbefales... Og tror jeg sparte ca halvparten i forhold til norsk pris. Litt i underkant av 3000kr for insp. II, og når bilen var ferdig var bilen nyvasket utvendig, innvendig og i motorrom uten ekstra kostnad, bare ren kundeservice Bilen passerte også 150000km på turen, ikke så veldig tøft akkurat men Stemningsbilde utenfor garsjen hos familien der jeg bodde i Tyskland: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Pen bil De stolene der er deilige!^^ Vurdert sorte sideblinklys? Tror det hadde kledd fronten din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 takk Noen av de beste stolene jeg har sittet i hvertfall Har vurdert sorte sideblinklys ja, men får bli om jeg skal bestille noe mere deler fra et eller annet sted... Nå er det soting av alle ruter som er 1. pri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå