integrale8v / ELS Tuning Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Raymond som kjeme med Texacon elle? Tar vel turen eg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Faen, ser ut som det kommer noen gromme biler.. Skulle nesten tatt turen altså.. Men det blir med Volvoen, så tar jeg å legger litt røyk med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 volvo??? hvorfor ikke bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 4 eren tåler ikkje den sterke vinden så e om dagane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 ser ut for at mange kommer til og stille opp hvis vi får vestlandsvær(regn+vind) så stiller vi opp under taket på amanda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Er ikke kl 1700 litt sent? Er det mulig å begynne litt tidligere? Får med meg kanskje 3 kamerater med hver sin e46 i morgen. Da min e30 er i garasjen på langtidssykefravær så blir det saab turbo med meg, men den blir parkert langt borte!! Skål forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 du seie noge der, kanskje 17.00 e litt seint e jo mesten mørkt då.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 ååå skal ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 ok skal vi si kl 16.00? torebmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 var ikke det beste været og knipse bilder i da.. men her er de beste fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Kjekt å få se og hørre bilen din gå for egen motor Torebmw. Håper E30 min blir 1/5 så bra som din en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Veldig OT, men tenkte jeg skulle nevne at Torebmw's bil er avbildet i månedens Performance Bmw.... Er en artikkel om julitreffet på rudskogen.. Skryt om nordmenn og bmw trimming... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 er dette et "magazine"/blad? Superbeetle, elle et nettsted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 jøss det visste jeg ikke.det må undersøkes nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå