hei676 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 hei. har en e39 med tv/navi pakke og cd veksler. å de hender at lyden blir borte. men cd en går , men de kommer ikke lyd. å hvis jeg stopper bilen 5-10 min, så kommer lyden tilbake. hva kan de være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Og det samme skjer med radioen og? Har vært borti en E46 med samme problemet. Fant til slutt ut at det er forsterkerdelen som takker for seg i ny og ne. Vet ikke hva som ble gjort etterpå. Han har i alle fall solgt bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hei676 Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 ja samme skjer på radion og tv en å. må vel ta ut hele spilleren da, å sende den på repp.. noen som hvet hvordan jeg tar den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Bare husk at forsterkerdelen til navien din ligger i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hei676 Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 gjør den de ja. ligger der cd magasine er den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hei676 Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 de er samme forsterker til tv,radion og cd en ?? er vel kun 1 forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå