Gå til innhold

Til alle som liker å kjøre som svin på offentlige veier

BoSJo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg tåler, men datra mi på 12 syns ikke den var så fin :(

står lite om at dette er så sterkt at selv 18 års grense blir å regne som lite..

men spørsmål til han som la den ut:

hva har dette med fart og svinekjøring å gjøre?

hvis det var sånn at du bare føler en trang til å legge ut sånne linker, please spar deg.. den filmen avsluttes med "lol" som jeg syns var litt teit..

dette går mere til tungtrafikken og som en annen sa, selvmord..

og de som er avbildet har sikkert famile og slekt som neppe vil se dette heller..

sorry om noen syns jeg overreagerer, men fa1 ta moderatorer som ikke har hjernemasse som fungerer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jiiisess hvem f er den idioten som legger ut sånt??? de fleste av de ulykkene har ikke noe med svinkjøring å gjøre!!

skjerp deg du som la dette ut, du er motbydelig rett og slett ... (banner høyt!!!)..

over til topic:

har kjørt svin i 20 år, lever enda... vet om folk som har kjørt lovelig i 2 dager men ligger begravet i torv etter bare 8 timer med førerkort...

så ikke skyld på fart og spenning, det holder mange av oss galinger i livet !!

ENIG! bra sagt, kunne ikke vært mer enig der..

edit: enig i vært eneste ord bilkupp har sagt faktisk, detta er for drøyt.. støtter dine meninger fult opp på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dere ikke ser det store bilde og ikke bare Lastebil-Bil

Er jo fuldstendigt ligegyldigt hvad som er avbildet, vitsen er å få budskapet ut og tankerne til å rulle.

Er ikke meg som har laget videoen, og nei bilkupp.com, jeg nyter jo ikke å sitte og se på slike ting.

At du åpner en video hvor der tydeligt står at den indeholder sterke sener mens datteren din på 12 sitter ved siden av....ja det kan jo ikke jeg noet for.

Jeg ville kategorisere den feilen som en feil 40

Blir ikke slettet av meg, men respektere det hvis en moderator gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser alt og litt til her.

Kan med en gang si at jeg ikke likte filmen som var lagt ut der i det hele tatt. Men når man først har sett det så må man takle det, eventuelt dra til psykolog :!:

Kjører du svin er nok sannsynligheten litt større for at du blir en av personen i bildet ja. Men alt er avhenging om du har flaks eller ikke. tro det eller ei! en dag kommer en lastebil i 90 og meier deg ned, en av de dagene du kjører rolig i 70.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror de her inne som ikke forstår hva budskapet til trådstarter helt går ut på burde tenke seg litt om!

tror ikke forskjellen på en person som dør som følger av grisekjøring vil se så mye annerledes ut enn de som er i de bildene som ble vist!

Selv har jeg vraket en bil pga grisekjøring, og hadde det da kommet en bil imot, eller for all del en tungtransport hadde jeg sett ut akkurat slik som en av de bilene som har fronta med en tungtransport i bildene der. og jeg kan med trygghet si at det var en stor tankevekker for meg!

Jeg har kompiser som har dratt av veien som følger av grisekjøring, og takk gud for at ingen av dem sitter i rullestol eller ligger 6 fot under bakken!

Til dere som mener at de bildene som ble vist i filmen ikke tilhørte griskjøring så kan jeg legge ved noen, disse er ikke groteske, men de gir et bilde om hva som skjer når du er så egoist å tror offentlig vei er din egen racerbane!

taking

IMG_2379mod.jpg

IMG_2376.jpg

IMG_2378mod.jpg

mistet kontrollen i høy fart

Bilde179.jpg

Bilde180.jpg

Prøvde å kjøre ifra politiet

Bilde097.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...