Azeton Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Nei, var ikke den. Men det er et klipp som illustrerer det bedre uten og vise halve mennesker! Det klippet er også vist i en annen tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 vannplaning i høy fart http://fjordabladet.no/nyhet.cfm?nyhetid=2514 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 denne er også litt "heavy" http://www.youtube.com/watch?v=wxnaCfb20yc Kan ikke noen prøve å finne ny link til edn andre filmen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 liker du og se folk som er delt i 2 og løse kroppsdeler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 liker du og se folk som er delt i 2 og løse kroppsdeler eller? Menneskelig og være nyskjerrig.. Må snuse på alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 vill bare advare han hva han egentlig vill snuse på ikke pent syn i det HELE tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 GROTESKT Å HÆSLI!! -likte ikke derre filmen æ nei,e jo selvfølgelig ett faktum at slikt skjer in real life,men det burde stått en sensur i topicen. WTF, her har jeg kjøpt meg cola og potetgull og skulle kose meg med denne filmsnutten . Oxo var den faen meg sletta pga violence ?!?!?! Får jeg jo aldri slukket nyskjerrigheten på hva dette var, fuck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Vil å se denne filmen, har lært hva fart kan gjøre, har en kompis i rullestol Å har mista lappen, kjørte ikke farlig idioti, men fartsgrenser er til for og holdes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Vi har hatt en verre tråd enn det her. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... +forsiktig Den her viste bilder av ei 18 år gammel jente med hodet delt i 2. Hjernemasse som lå langt borte på betongen for å demonstrere hvilken fart hun hadde. Hun var ganske så demontert. Dette ble vist med store høyoppløste bilder.... De bildene i den tråden syns jeg var MYE verre enn de vi såg her. Men de ble sensurert pga jentas slekninger. Absolutt en tankevekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 denne er skikkelig "heavy" motorsykkelulykker denne er litt vond, kunne fort blitt tragisk: og denne er tragisk, ryktet sier 130km/t: dette må være politiet på sitt beste....sjukt: her har en downie fått tak på en motorsykkel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Sjøl om den personen med motorsykkel dro den på bakhjula, så betyr jo det ikke det er greit å kjøre biln ut i veien slik. Bånn gass vel og merke. Var ingen som truet poletiet med noe heller. Bare han som hadde blitt stoppa? Messteparten kaller det mord ser jeg. Vet ikke om det er så lurt å utale seg om hva man synnst det var. Men hva hadde skjedd om folk hadde stoppet poletiet hver gang dem bryter loven. Mye skjer på grunn av fart, råkjøring, grisekjøring eller hva man vil kalle det. Men i villke tillfeller skjer det mest?? Der det er høy fart, eller er råkjøring etc. Samme hvordan man ser på det, så er det argumennter for alt. Så enige blir man aldri. Det er ikke greit uansett hva årsaken er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 satte inn en link av Rune Rudberg med sin blå lekekammerat på gatebilforumet, den linken ble fjærnet av moderatorer på under 5 minutter haha.. men dette her er vel "greit" i forhold???? jaja er mange måter å være retarded på ... hater folk som legger ut bilder av lik på nettet, fa1s idioter .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Dette er bimmers.no, ikke gatebilbilforumet. Og bilder av den virkelige "verden" og Rune Rudberg er ikke sammenlignbare. Jeg synes det er helt O.K å vise hvilken verden vi faktisk lever i, og takket være internett, får flere øynene opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 satte inn en link av Rune Rudberg med sin blå lekekammerat på gatebilforumet, den linken ble fjærnet av moderatorer på under 5 minutter haha..men dette her er vel "greit" i forhold???? jaja er mange måter å være retarded på ... hater folk som legger ut bilder av lik på nettet, fa1s idioter .. Død er dessverre en like naturlig del av livet som fødselen og alt i mellom. Nesten så man kan mistenke enkelte her for å ikke ville innse hva som kan bli følgende av egne handlinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hansh: tipper den var til meg, har bare en ting å si til det: om jeg dauer på grunn av stor fart eller liten fart, eller blir slått ned av en dritings ninjaekspert på byen, eller drukner fordi jeg ikke brukte flytevest, eller flystyrt, eller at fallskjermen ikke løser seg ut eller eller eller + + + + + så spiller det neppe noen rolle åssen jeg ser ut !!! poenget: er man dau så er man dau, de bildene der viser ingenting !! dør du i trafikken fordi noen så vidt kom borti deg med bilen sin og du falt bakover og slår hodet ditt hardt i bakken uten at det blir synlige skader, men du får invendige blødninger av skadene som ambulansepersonellet ikke oppdaget og sender deg derfor hjem med skadene.. morgenen etter våkner du aldri !!! uansett om hodet ditt ble knust til det ugjenkjennelige av en trailer eller i mitt eksempel kun invendige skader.. du er fa1 ta meg like mye dau fordet .... got tha point ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå