Hansh Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hansh:tipper den var til meg, har bare en ting å si til det: om jeg dauer på grunn av stor fart eller liten fart, eller blir slått ned av en dritings ninjaekspert på byen, eller drukner fordi jeg ikke brukte flytevest, eller flystyrt, eller at fallskjermen ikke løser seg ut eller eller eller + + + + + så spiller det neppe noen rolle åssen jeg ser ut !!! poenget: er man dau så er man dau, de bildene der viser ingenting !! dør du i trafikken fordi noen så vidt kom borti deg med bilen sin og du falt bakover og slår hodet ditt hardt i bakken uten at det blir synlige skader, men du får invendige blødninger av skadene som ambulansepersonellet ikke oppdaget og sender deg derfor hjem med skadene.. morgenen etter våkner du aldri !!! uansett om hodet ditt ble knust til det ugjenkjennelige av en trailer eller i mitt eksempel kun invendige skader.. du er fa1 ta meg like mye dau fordet .... got tha point ??? Tar ditt poeng, men ville frem til det jeg tror er trådstarters poeng (er ihvertfall mitt grunnlag for å støtte at disse lite trivelige bildene, så ikke alle selv, ble lagt ut her): Ved å kjøre forsvarlig (ikke nødvendigvis i følge loven) og være forberedt på hva som kan dukke opp på veien så gir man seg selv litt bedre sjanser til å få oppleve nok en dag, og ikke minst nok en dag uten å måtte tenke på hvem sine liv man evt. har på samvittigheten. De skumleste episodene har jeg selv opplevd pga. andre har feilvurdert situasjonen og egne evner. En av de verste, som jeg har skrevet om på bimmers.no før, var i sommer da jeg ventet med å kjøre forbi fordi jeg så det kom en bil i mot i en 90-sone, men han bak så ikke den bilen og kjørte forbi. Dette gikk kun bra fordi jeg og motgående bil fulgte med og kunne legge oss ut på veiskulderne og klare 3 biler i bredden på en tofeltsvei. Han som kjørte forbi kjørte forbi neste bil og et par sekunder senere. Denne diskusjonen minner meg om alle som får seg til å påstå at de ikke trenger å kjøre belte fordi de er så flinke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Den som ikke fatter at overdreven høy hastighet på offentlige veier øker risikoen for å skade, og i verste fall drepe, seg selv og/eller andre, burde blitt fratatt førerretten umiddelbart!! Denne videoen som det linkes til innledningsvis burde være en vekker for de fleste her inne, noe det tydeligvis for enkelte ikke er! Ufattelig at poenget ikke tas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMartinW Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Den som ikke fatter at overdreven høy hastighet på offentlige veier øker risikoen for å skade, og i verste fall drepe, seg selv og/eller andre, burde blitt fratatt førerretten umiddelbart!! Denne videoen som det linkes til innledningsvis burde være en vekker for de fleste her inne, noe det tydeligvis for enkelte ikke er! Ufattelig at poenget ikke tas! folk er ikke bra noen ganger....logisk at uforsvarlig kjøring øker sjansene for at det skjer en ulykke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63951 Ja han her burde hvertfall ha sett den videoen som desværre er blitt slettet fra youtube Da hadde han sikkert ikke gjort som han gjorde, bra det ikke var familie bil han ramte der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Eller filme sin egen død kansje? http://www.youtube.com/watch?v=SAcEkMAG7u4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Eller filme sin egen død kansje?http://www.youtube.com/watch?v=SAcEkMAG7u4 Ikke bra det der. kjøre side om side på en 2 felts motorvei i 200 er ikke lurt.. Utfallet var veldig uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Eller filme sin egen død kansje?http://www.youtube.com/watch?v=SAcEkMAG7u4 Ikke bra det der. kjøre side om side på en 2 felts motorvei i 200 er ikke lurt.. Utfallet var veldig uheldig. jeg vil påstå at han med Porschen drepte de stakkarne, han burde stått på bremsene og svingt over etter den blå bilen.. men valgte å ikke gi seg og forsøke på den forbikjøringa som resulterte i en brå rattbevegelse for mye (selv om det ser ut som om han ikke hadde trengt det).. tydelig uærfaren førertabbe det der ja, med en rævva bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 jøye oss hvor pesimistiske folk har blitt da Det er farlig å kjøre bil !! Hvis du ikke er villig til å ta risken så sitt hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 jøye oss hvor pesimistiske folk har blitt da Det er farlig å kjøre bil !! Hvis du ikke er villig til å ta risken så sitt hjemme Blir ikke mer korrekt enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 men det er alltid en mulighet for at det er du som ligger på veien her http://www.youtube.com/watch?v=-oolkQ2faak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 jøss.. enda en film og flagge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 jøss.. enda en film og flagge Sånne som deg er en pest og en plage å ha som medlemmer på youtube;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 jøss.. enda en film og flagge Selvom du ikke synes div. ikke er "behagelig" å se på, hvem er du til å dømme hva andre vil se? Er ingen som tvinger deg til å se på alt på nettet, og der finnes det mye skummelt skal jeg si deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 jøss.. enda en film og flagge Sånne som deg er en pest og en plage å ha som medlemmer på youtube;) enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Uttrykk fra barnehagen:Sladrehank skal selv ha bank:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå