Dirty Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Nå er jeg dritt lei av GSbildeler, de skal liksom være så bra, og best, yea right! 2007-10-17 bestilte jeg endel deler, til det nye prosjektet mitt! prisene var jo klart dyre! noe gs har blitt i det siste! men trengte delene kjapt! Men de har faen ikke sendt delene enda! "Ikke behandlet" står det på ordren min! woot? Andre en meg som har mistet sansen fra gs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Du kan jo ringe dem å høre hva som skjer? Jeg har vert fornøyd med dem til nå hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ringte på fredag! da lovet de at de skulle sende delene samme dagen ! har Betalt og! så kan ikke bare avbestille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 kan hende de ikke har delen inne da at de ikke får sendt den ut og det er derfor det står ikke behandlet? jeg har vært veldig fornøyd med de god service og rask levering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 kan hende de ikke har delen inne da at de ikke får sendt den ut og det er derfor det står ikke behandlet? jeg har vært veldig fornøyd med de god service og rask levering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 kan hende de ikke har delen inne da at de ikke får sendt den ut og det er derfor det står ikke behandlet?jeg har vært veldig fornøyd med de god service og rask levering. Delene var på lager! han sa jo delene var pakket og klart til å bli sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 kan hende de ikke har delen inne da at de ikke får sendt den ut og det er derfor det står ikke behandlet?jeg har vært veldig fornøyd med de god service og rask levering. Delene var på lager! han sa jo delene var pakket og klart til å bli sendt! så står det at det ikke er behandlet? edit: så ikke inlegget ditt før nå at du hadde ringt og snakket med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja! nå vet ikke jeg om det er sia som ikke er oppdatert! men står ikke behandlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Har stort sett sluttet å bruke GS. Koed derimot har vært kjempe, både på pris og service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Har stort sett sluttet å bruke GS. Koed derimot har vært kjempe, både på pris og service. har vært skeptisk til koed! men etter lest om som er fornøyde med koed! så blir det nok til at jeg tester den te uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 jeg bruker mye motortechnik.no syntes de har god service og priser. men vet ikke hvordan de er ved bestillig via post, har alltid dratt dit jeg;) har du prøvd de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 ja kjøper mye fra de, konge service\levering! men de har ikke så veldig myeav de slitedele som jeg trengte denne runda ellers hadde jeg kjøpt fra de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Var innom GS Bildeler i Bud her en dag i starten av oktober. Jeg stod å ringte på den bjella de hadde men ingen kom. Jeg stod der i et kvartet å ringte, men fortsatt ingen som kom. Jeg så det var folk på lageret, jeg vet at de så meg. Men overså meg. Helt til det kom inn en litt eldre mann som spurte om jeg hadde fått hjelp. Jeg sa nei, så gikk han inn å tok tak i en kar og dro han med ut i butikken. Jeg skulle ha noen klips til innstigninslisten bak E36. Han ble med ut for å se hvilken type klips det gjaldt, han fant fram og jeg betalte. Jeg gikk ut får å teste, men såklart så hadde han tatt feil. Da var det å stå i 10 minutter å vente igjen på hjelp. Da var jeg ganske lei. Men når jeg bestillte diverse over internett gikk det 2 dager så var det kommet. Men jeg bor i Molde da, 45 minutter unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Var innom GS Bildeler i Bud her en dag i starten av oktober. Jeg stod å ringte på den bjella de hadde men ingen kom. Jeg stod der i et kvartet å ringte, men fortsatt ingen som kom. Jeg så det var folk på lageret, jeg vet at de så meg. Men overså meg. Helt til det kom inn en litt eldre mann som spurte om jeg hadde fått hjelp. Jeg sa nei, så gikk han inn å tok tak i en kar og dro han med ut i butikken. Jeg skulle ha noen klips til innstigninslisten bak E36. Han ble med ut for å se hvilken type klips det gjaldt, han fant fram og jeg betalte. Jeg gikk ut får å teste, men såklart så hadde han tatt feil. Da var det å stå i 10 minutter å vente igjen på hjelp. Da var jeg ganske lei. Men når jeg bestillte diverse over internett gikk det 2 dager så var det kommet. Men jeg bor i Molde da, 45 minutter unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå