Gå til innhold

GsBildeler -Elendig Service!

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er jeg dritt lei av GSbildeler, de skal liksom være så bra, og best,

yea right!

2007-10-17 bestilte jeg endel deler, til det nye prosjektet mitt! prisene var jo klart dyre! noe gs har blitt i det siste! men trengte delene kjapt!

Men de har faen ikke sendt delene enda! "Ikke behandlet" står det på ordren min! woot?

Andre en meg som har mistet sansen fra gs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kan hende de ikke har delen inne da at de ikke får sendt den ut og det er derfor det står ikke behandlet?

jeg har vært veldig fornøyd med de god service og rask levering.

Delene var på lager! han sa jo delene var pakket og klart til å bli sendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan hende de ikke har delen inne da at de ikke får sendt den ut og det er derfor det står ikke behandlet?

jeg har vært veldig fornøyd med de god service og rask levering.

Delene var på lager! han sa jo delene var pakket og klart til å bli sendt!

så står det at det ikke er behandlet?

edit: så ikke inlegget ditt før nå at du hadde ringt og snakket med de :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett sluttet å bruke GS. Koed derimot har vært kjempe, både på pris og service.

har vært skeptisk til koed! men etter lest om som er fornøyde med koed! så blir det nok til at jeg tester den te uka :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom GS Bildeler i Bud her en dag i starten av oktober. Jeg stod å ringte på den bjella de hadde men ingen kom. Jeg stod der i et kvartet å ringte, men fortsatt ingen som kom. Jeg så det var folk på lageret, jeg vet at de så meg. Men overså meg. Helt til det kom inn en litt eldre mann som spurte om jeg hadde fått hjelp. Jeg sa nei, så gikk han inn å tok tak i en kar og dro han med ut i butikken.

Jeg skulle ha noen klips til innstigninslisten bak E36. Han ble med ut for å se hvilken type klips det gjaldt, han fant fram og jeg betalte. Jeg gikk ut får å teste, men såklart så hadde han tatt feil. Da var det å stå i 10 minutter å vente igjen på hjelp. Da var jeg ganske lei.

Men når jeg bestillte diverse over internett gikk det 2 dager så var det kommet. Men jeg bor i Molde da, 45 minutter unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom GS Bildeler i Bud her en dag i starten av oktober. Jeg stod å ringte på den bjella de hadde men ingen kom. Jeg stod der i et kvartet å ringte, men fortsatt ingen som kom. Jeg så det var folk på lageret, jeg vet at de så meg. Men overså meg. Helt til det kom inn en litt eldre mann som spurte om jeg hadde fått hjelp. Jeg sa nei, så gikk han inn å tok tak i en kar og dro han med ut i butikken.

Jeg skulle ha noen klips til innstigninslisten bak E36. Han ble med ut for å se hvilken type klips det gjaldt, han fant fram og jeg betalte. Jeg gikk ut får å teste, men såklart så hadde han tatt feil. Da var det å stå i 10 minutter å vente igjen på hjelp. Da var jeg ganske lei.

Men når jeg bestillte diverse over internett gikk det 2 dager så var det kommet. Men jeg bor i Molde da, 45 minutter unna.

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...