Franke21m3SC Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 Jeg undres, hvordan fikk du den godkjent?Tror vi alle er nyskjerrig på det Det er bare 1 måte å gjøre dette på..forholde seg proffesionelt til BS!! Begrunne,dokumentere og vær saklig! Alt annet er det bare å glemme.
Pedi Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Moderatoredit! Har slettet noen usaklige innlegg. Vennligst hold fokus på bilen heller.
Thunegutt Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Moderatoredit!Har slettet noen usaklige innlegg. Vennligst hold fokus på bilen heller. Tipper du klør litt i fingrene når du leser her pedi nå er det bare til å begynne på din E21
jsf Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Har du bygd om til 5x120 boltmønster og hvordan gjorde du det hvis du har det? flere bilder kanskje? jsf
Maloi Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Nydelig bil ja var denne jeg leste om for lenge siden... sikkelig tøff drøm!
Ole@Automote Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Dette må være morro drømmer om kompressor jeg også, en dag kansje
Ron Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Har ikke du eid denne i mange år? -mene æ såg dæ toklaus så det brøla i prinsen krysset for noen år sia sju sinnsykt fin bil!! (sikle-sikle)
e21baur Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 en ting som jeg lurte på, Orginalt er e21 veeeldig lette i ræven. Dvs, med sekserene i fronten så blir den altfor lett. litt feil balanse. ikke mye men litt. Er ikke denne bilen veeeldig lett i rævo angående hestekrefter og sånt. Må jo være latterkick å drifte med denne når det sparker ifra... Hehe. Har sjøl en e21 som jeg "bare" skal hive oppi en trimmet 318 motor. ca 160/170hk. men det er en 4`er. = god balanse. Men kjempe flott prosjekt !! mann !! stå på !!! Mær bilder, videoer !!
Franke21m3SC Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Har du bygd om til 5x120 boltmønster og hvordan gjorde du det hvis du har det?flere bilder kanskje? jsf Har bygd om til 5x120. Bak så kortet jeg inn bakstilling fra e28M5, fram ble det customisert fjærbein fra E34M5. Coilovers og Bilstein fram og bak. Bilder kommer etterhvert...
Franke21m3SC Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Har ikke du eid denne i mange år? -mene æ såg dæ toklaus så det brøla i prinsen krysset for noen år sia sju sinnsykt fin bil!! (sikle-sikle) Er vel 2 og et halvt år siden jeg fikk den godkjent...kan allldri tenke meg at jeg har gitt gass..hehe
Franke21m3SC Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 en ting som jeg lurte på, Orginalt er e21 veeeldig lette i ræven. Dvs, med sekserene i fronten så blir den altfor lett. litt feil balanse. ikke mye men litt. Er ikke denne bilen veeeldig lett i rævo angående hestekrefter og sånt. Må jo være latterkick å drifte med denne når det sparker ifra... Hehe. Har sjøl en e21 som jeg "bare" skal hive oppi en trimmet 318 motor. ca 160/170hk. men det er en 4`er. = god balanse. Men kjempe flott prosjekt !! mann !! stå på !!! Mær bilder, videoer !! Jeg har skiftet bakstilling.Der står det en fra e28 med sperre. Denne bilen er absolutt ikke lett i røva og sitter utrolig godt. Men før jeg bygget om så var det ikke akkurat julekvelden.... Vektfordelinga på denne var ved visning 550kg bak og 700 fram
Franke21m3SC Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 Ble litt feil det andre innlegget..fortsetter her.. Da er bilen kommet tilbake fra lakkering...fornøyd med resultatet. Samme basefargen som tidligere men denne gangen med matt klarlakk. Ble litt feile å prøve da ingen kunne si hvor mye mattningsmiddel som skulle være for å få den så matt som jeg ønsket, men vi fikk blandet riktig i sistestrøket. Montering er i gang... Svar til Bjørn e21: Rustsveising ble utført før forrige lakkering. En del rust i bagasjerom, framskjermer, rundt fram og bakrute samt hjulbuer bak.
Hedfelt Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Vil tro det er mange misunnelige lesere her nå, ser ut til å bli rimelig rått
Orjan Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Bilen din var jo fabelaktig i utgangspunktet - og nå blir den enda grommere!!! Dette blir bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå