Trond.S Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Tøff bil. Så den på bmwccn treff for 2-3(?)år siden. Liker e21 veldig godt, en 323 var første nevne verdige bmw jeg satt på Ser Herr Propan her inne hadde problemer med lav girkasse tunell. Måtte du heise din også? Synes du skulle prøve å gå for noen litt mer tidsriktige felger jeg Hilsen Trond
Franke21m3SC Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Tøff bil. Så den på bmwccn treff for 2-3(?)år siden. Liker e21 veldig godt, en 323 var første nevne verdige bmw jeg satt på Ser Herr Propan her inne hadde problemer med lav girkasse tunell. Måtte du heise din også? Synes du skulle prøve å gå for noen litt mer tidsriktige felger jeg Hilsen Trond Takker for innspill på felger...dette er det mange meniger rundt.. Tunellen er ikke modifisert..sådet er på det berømte håret at det er plass...
propan Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Blir en kul bil dette,men nå har du jo tippet nesten helt over til ren racing med de stolene og buret Jeg hadde problemer med girtunnel pga 6 trinns kasse,Frank her har 5 trinns og det går ca akkurat ikke med org oppsett ellers ,men går fordet liksom Om motor/kasse heller litt bakover så må man i værste fall bytte hardykoppling oftere,vet ikke om du har hatt problemer med det på denne? Du kjører kanskje modifisert e28 travers foran også? Er den lavere? Litt enig i at mer retro classic felger hadde gjort seg mer,forstår problemet med evt plass til bremser,men med 5x120 så har du endel å velge mellom og da. Jeg skal fortsatt kjøre 4x100 som org,og da er det begrenset med valg. Stå på,blir kult dette selv om du raser forbi meg på diverse treff etterhvert
Franke21m3SC Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Skrevet Mars 28, 2008 Blir en kul bil dette,men nå har du jo tippet nesten helt over til ren racing med de stolene og buret Jeg hadde problemer med girtunnel pga 6 trinns kasse,Frank her har 5 trinns og det går ca akkurat ikke med org oppsett ellers ,men går fordet liksom Om motor/kasse heller litt bakover så må man i værste fall bytte hardykoppling oftere,vet ikke om du har hatt problemer med det på denne? Du kjører kanskje modifisert e28 travers foran også? Er den lavere? Litt enig i at mer retro classic felger hadde gjort seg mer,forstår problemet med evt plass til bremser,men med 5x120 så har du endel å velge mellom og da. Jeg skal fortsatt kjøre 4x100 som org,og da er det begrenset med valg. Stå på,blir kult dette selv om du raser forbi meg på diverse treff etterhvert Har ikke noen problemer med hardy...mellomaksling er bortimot helt rett fra gir til bakende. Kjører på standard e21 travers men har en mod. bunnpanne fra e34. Brukr samme stolene som jeg viste bilen med i 2005. Buret er kunn satt inn for å avstive karossen...skulle gjærne sett at det var andre måter å gjøre dette på...Trenger ikke baksete uansett!! Skal du få bilen din godkjent Propan?
propan Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Var i utgangspunktet meningen å godkjenne ja,men nå er ikke dekra/tuv lenger godkjent som uavhenging labaratorium.. Så det blir en kamp. Nei bur er nesten eneste måten det,pilgrimsveising av alle skjøter hadde hjulpet og da. Jeg får prøve uten en stund først.
Franke21m3SC Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 Her er noen bilder av/under montering av komp. og cooler... more too come.....
ingard Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Stilig prosjekt, fortjener litt postcount Vi trenger mer bilder av hele bilen..
e30 tic Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 blir 1 stk meget pen motor det montert i en gjennomført bil ser det ut som blir ikke særlig synlig heller pustehjelpen. fortsett med bilder, morro å følge med på!
Franke21m3SC Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 intercooler begynner å ta form...
Rotty Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 AWSOME Grombil, er ikke sjalu i hele tatt Er ikke så mye anet og si at gleder meg til flere bilder og oppdateringer
Franke21m3SC Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 Skal dette godkjennes? Bilen er godkjent med denne motoren.....så jeg får vel ha egen map på lovlig effekt, og en annen map på bane...
Kristov Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Skal dette godkjennes? Bilen er godkjent med denne motoren.....så jeg får vel ha egen map på lovlig effekt, og en annen map på bane... Så den er godkjent med kompressor?
Franke21m3SC Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 begynner å bli tid for prøvemontering...
Franke21m3SC Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Skrevet Mai 18, 2008 motering av datasprut...... samt fått 3 stk reimhjul slik at vi kan justere trykket når motor skal bremses.. Clutch lar vente noen dager på seg men regner med at den er her i løpet av 14 dager .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå