Gå til innhold

M3 selges.....

johannerask
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde en prat med lokalt BT i går; i følge systemet deres er det "innskjøtet bakpart" og bilen er "godkjent med 2,5 liter" - en ekte M3 altså :D

Tenker jeg er ferdig med min "hetsing" av denne M316 nå :)

Ja, men dette stemmer jo slett ikke overens med selgers forklaring. Hvorfor sier han ikke at den er skjøtet isteden for å komme med alle slags forklaringer om smugling etc etc....

Det står heller ingenting om at den har S14B25 i annonsen. Så hvorfor er den godkjent med 2,5 liters motor?

Og en skjøtet M3 er slett ikke en ekte M3. Det er det bare de som fortsatt har sitt gamle WBSA chassisnummer inntakt som er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står heller ingenting om at den har S14B25 i annonsen. Så hvorfor er den godkjent med 2,5 liters motor?

Og en skjøtet M3 er slett ikke en ekte M3. Det er det bare de som fortsatt har sitt gamle WBSA chassisnummer inntakt som er.

Jeg tenker som så at bilen fikk en M3 bakpart tidlig på 90-tallet (vanlig måte å bygge om på på den tiden), deretter ble motoren byttet og godkjent. Det sto ikke noe om effekt på "ny" motor, så det kunne jo like gjerne vært en M20B25....

Og når jeg skrev "ekte M3" så var jo det svært ironisk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...