Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 481
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet
noen som vet hvor man får kjøpt stort BMW logo skilt?? litt kjipt med bare porsche på veggen... porsche crest kommer foresten også opp snart..

Hvor stort skal du ha?

Rundt eller 4 kanta?

Skrevet
Blir forresten montert Daikin varmepumper i garasjen.. en oppe og en nede.. kan også kjøres som aircondition....

Så du klan sløse bort alle pengene du sparte inn om vintern :P

Skrevet
noen som vet hvor man får kjøpt stort BMW logo skilt?? litt kjipt med bare porsche på veggen... porsche crest kommer foresten også opp snart..

Har du god kontakt med din BMW forhandler går det nok ann å få/kjøpe noe fra de.

Jeg har faktisk fått en del saker og ting, bla et stoort BMW skilt på søyle med lys i som egentlig skulle hives/sendes tilbake

Kjempe kollosal garasje, kjempe råttl!! :)

Skrevet

DAMN.

Nu hvor man begynner å se det ferdige resultat blei jeg bare ennu mere imponert over bygget ditt.

Helt klart drømme garasjen for gubben i huset, men ville sikkert verre konas største mareritt :lol:

Skrevet

takk for fine tilbakemeldinger, synes selv dette blir helt rått, og faktisk litt bedre enn forventet... men koster litt mer enn først planlagt.. er vel alltid slik med store prosjekter..

mitt valg med varmepumpe er ikke gjort for å spare noe slik mange tenker når di monterer.. jeg trenger en sikker og stabil varmekilde som kan levere varme når jeg ikke er der..

har enda ikke forstått alle regnestykkene der folk nesten "tjener " penger når di har montert varmepumper.. men men..

Skrevet

Før du går ut og investere i Varmepumpe med Borehull (hvis det er det du skal), så er der i dag utrolige gode løsninger for Luft til Vann varmepumper.

Da slipper du kostnad med borehull da disse kun har et "kjøle register" med vifte ute.

En VP dekker vanligvis 80% av energi forbruket, men de fleste Luft til Vann pumper dekker da kun disse 80% ned til -15, derefter går effektiviteten ned, og EL Kjelen må da jobbe noe mere.

Men hvis middels temp er under -15 kan dette verre ganske lønnsomt fremfor borehull.

Skrevet

skal ha en slik med radiator del ute på veggen, denne levverer til begge enhetene i garasje/leilighet.

Skrevet

til di som lurer så kan det bekreftes at dette er konas mareritt!!! selv min mor er oppgitt over at jeg og stefaren min bruker mye tid og ressurser på dette..

Jeg som bygger men har en stefar som er elektriker og legger hele sjela si i prosjektet mitt. han legger også fliser og gjør mye annet arbeid.. all heder til han!

Skrevet
Hei. legger ut litt info ang mitt nye prosjekt..

Har endelig bestemt meg for å bygge guttedrømmen min..

Sånt får man som regel ikke tillatelse til når man har kjerring og unger..

Blir en grunnflate på 180 kvm. ca 80 kvm av garasjen får en takhøyde på 5 meter mens ressten har vanlig høyde.

hkwme8526yojf3xzisek.jpg

Ikkje ta alle under samme kam nå... :? E drømmen min den garasjen din da... E alt det derre garasje forresten? E jo større enn huset v sida av. hehe

Skrevet

hehe selvsagt finnes det unntak, men det e langt mellom dem..

tror det kan by på problemer å finne seg dame nå når jeg prioriterer dette..

alt er garasje ja.. hehe ja huset blir litt lite i forhold...

leilighet på 100 kvm i 2 etasjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...